بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

معرفی کانال جدیدترین خبرهای IT و آخرین اخبار فناوری اطلاعات در تلگرام گروه مهندسی شبکه پال نت با آموزش روزانه به روزترین تکنولوزی های آی تی، سرویسها و راهکارهای این حوزه توسط کارشناسان پشتیبانی شبکه کامپیوتری و مهندسان فنی متخصص در این زمینه

آخرین اخبار تکنولوژی روز دنیا در زمینه فناوری اطلاعات IT و آی تی را می توانید در کانال تلگرام گروه مهندسی شبکه پال نت مرور کنید. مطالب و محتوای این کانال فعال در زمینه فنی مهندسی شبکه های کامپیوتر را می توانید بر روی گوشی تلفن همراه خود و انواع دستگاه های موبایل و سیار روزانه بخوانید و مرور کنید. آدرس لینک جوین کانال تلگرام شرکت مهندسی شبکه پال نت که palnetgroup@ نام دارد و به معرفی اخبار IT و خبرهای جدید و مهم در حوزه فناوری IT ایران و جهان می پردازد.

کانال آخرین اخبار آی تی IT و فناوری اطلاعات گروه تلگرام مهندسی شبکه

در کانال تلگرام گروه مهندسین شبکه پال نت به جدیدترین اخبار و آخرین خبرهای فناوری زیر بر روی موبایل خود دسترسی خواهید داشت:

کانال تلگرام رشته کامپیوتر، کانال تلگرام رشته آی تی، کانال تلگرام رشته ict، کانال تلگرام رشته فناوری اطلاعات، کانال تلگرام رشته شبکه، کانال تلگرام رشته سخت افزار کامپیوتر، کانال تلگرام رشته نرم افزار کامپیوتر، خبرهای روز it، اخبار روز تکنولوژی، خبرهای جدید فناوری

گفتگوی آنلاین از طریق پیام رسان تلگرام با کارشناسان واحد پشتیبانی و فروش گروه پال نت نیز برای عزیزانی که سوالات کوتاه دارند و ارتباط زنده اینچنینی را به راه های ارتباطی تلفنی و ایمیلی ترجیح می دهند، میسر می باشد. در بالا لینک جوین به کانال شرکت و همچنین آی دی گفتگوی آنلاین و تلگرامی نیز در داخل آن آورده شده است.

با جوین شدن در کانال تلگرام گروه نیز، می توانید در قسمت اطلاعات کانال و از طریق آی دی تلگرام کانال با کارشناسان آی تی و مهندسان شبکه کامپیوتر ارتباط متنی و گفتگوی آنلاین داشته باشید.

معرفی سامانه کاریابی کامپیوتر جابز

کامپیوتر جابز، سایت تخصصی آگهی های استخدامی فناوری اطلاعات (آی تی IT)، نیروی برنامه نویس، مهندسی شبکه و کارشناس نرم افزار و سخت افزار و سایر علوم کامپیوتری است که به صورت سامانه ای هوشمند، به روزترین پایگاه اطلاع رسانی در زمینه مشاغل ویژه کامپیوتر می باشد.

کاریابی آنلاین مخصوص رشته های کامپیوتری، به کارجویان در یافتن شغل مورد علاقه و ایجاد سوابق شغلی و ساخت رزومه آنلاین یاری می دهد و کارفرمایان را برای پیداکردن نیروی کار متناسب با نیاز شان به شیوه های مختلف از جمله جستجو در رزومه های و ثبت آگهی رایگان جذب نیرو کمک می کند.

درباره کامپیوتر جابز، سایت کاریابی و استخدام مخصوص رشته های کامپیوتر، آی تی IT، شبکه و برنامه نویسی


 امکانات سایت کاریابی کامپیوتر جابز برای کارجویان

وبسایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز امکاناتی نظیر ساخت رزومه آنلاین و جستجوی شغل متناسب با تخصص کارجو و اطلاع رسانی ایمیلی روزانه یا هفتگی از جدیدترین مشاغل بازار کار فناوری اطلاعات و شبکه و برنامه نویسی را برای متقاضیان کار در حوزه کامپیوتر را فراهم می آورد.

امکانات سایت آنلاین کامپیوتر جابز برای کارفرمایان

ثبت آگهی رایگان اینترنتی با امکان جستجوی هوشمند کارجویان متناسب با نیاز شان به همراه مشاهده فهرست کوتاه متقاضیان کار به همراه رزومه و سوابق شغلی شان از جمله برخی از امکانات سایت کاریابی تخصصی کامپیوتر جابز برای کارفرمایان حوزه آی تی IT، مهندسی شبکه و نیروی برنامه نویسی و سایر علوم مختلف کامپیوتری می باشد. برخی از امکانات برجسه این سامانه به شرح زیر است.

ارائه بستر اطلاع رسانی گسترده و سریع

استفاده خلاقانه از ظرفیت شبکه های اجتماعی که بستر ساده تر و گسترده تری برای اطلاع رسانی است، کامپیوتر جابز را قادر ساخته است تا سریع ترین زمان ممکن برای اطلاع رسانی یک فرصت شغلی را برای کارفرمایان گرامی فراهم سازد.

این کاریابی اینترنتی تخصصی با امکان ثبت اخبار دعوت به همکاری نیروی برنامه نویس و مهندس IT و کارشناس شبکه و طراح گرافیست و ... در وب سایت اینترنتی و تلگرام و اینستاگرام و ارسال گسترده اطلاعیه های جذب نیرو در شبکه های مختلف مجازی در سطح اینترنت به جستجوکنندگان شغل کمک می کند سریع تر بتوانند فرصت کاری مورد علاقه خود را با توجه به تخصص تحصیلات دانشگاهی پیدا نمایید.

اینستاگرام سایت استخدام و آگهی کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز https://www.instagram.com/computerjobs.ir اینستاگرام کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز:
https://www.instagram.com/computerjobs.ir

گفتگوی آنلاین از طریق کانال تلگرام سایت استخدام و کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز https://tm.me/ComputerJobs کانال تلگرام کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز:
https://telegram.me/ComputerJobs

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper