الگوی درخواست پشتیبانی و ارسال پاسخ از طریق ایمیل
توسط کارشناسان تیم پشتیبانی
شرکت مهندسی شبکه پال نت
سرکار خانم مهندس/ یا آقای... مدیریت محترم واحد آی تی شرکت
با عرض سلام و وقت بخیر
احتراما در پیرو مشکل ایمیل Publicکاربران محترم مجموعه ... (عدم ارسال و دریافت بعضی ایمیل ها)، بنده بر روی چند سیستم اعم از سیستم خانم ... و آقای ...، ارسال و دریافت ایمیل را تست کرده و هیچ گونه مشکلی در این ضمینه مشاهده نگردید. لذا با شرکت پشتیبان ایمیل های سازمانی www.testwebsite.com که شرکت Internet Web Tools می باشد مشکل پیش امده توسط گروه مهندسی شبکه پال نت مطرح گردید و قرار شد تا لیستی از ایمیل ها که دچار این مشکل می باشند را تهیه و توسط ثبت تیکت تمامی ایمیل ها مورد بررسی قرار بگیرد (توسط تیم پشتیبانی شرکت Internet Web Tools). لذا خواهشمند است لیست ایمیل Public و عمومی کسانی را که چنین مشکلی دارند تهیه نموده و در اختیار ما قرار داده تا اقدامات لازم انجام گردد.
همچنین شایان ذکر می باشد که برای تهیه سامانه فکس نرم افزار CRM پس از هماهنگی و صحبت با اقای ... (کارشناس فنی CRM) بنا بر این شد تا از سرویس فکس ویندوزی استفاده گردد که مستلزم این می باشد تا یک فکس مودم سخت افزاری با برند Dell External USB Fax Modem البته به پیشنهاد شرکت CRM تهیه گردد. اما به دلیل منسوخ شدن تکنولوژی Dial Up فکس مودم های اکسترنال در بازار بسیار سخت پیدا میشود و یا اصلا وجود ندارد (پس از بررسی دو روزه توسط کارشناسان پال نت). از طرفی فکس مودم های Internal فقط قابلیت پشتیبانی از ویندوز های Xp را داشته که پیش تر تجربه انواع برند های مختلف آن برای پشتیبانی از سیستم مسئول دفتر شرکت بدست امده است.
(بیش از 10 مدل مختلف خریداری شد اما امکان راه اندازی وجود نداشت) و حتی در صورت امکان این سامانه فکس بر روی مودم های فکس قدیمی بسیار مشکل ساز است که باز هم تجربه اجرایی آن بر روی سیستم منشی مدیرعامل شرکت به وجود امده که در نهایت تصمیم بر این شد تا از دستگاه فکس تحت شبکه CoFAX استفاده شود و در حال حاضر کاربران بدون هیچ گونه مشکلی در حال استفاده می باشند. لذا خواهشمند است تا پس از بررسی و هماهنگی با شرکت محترم CRM از یک راهکار بهتر استفاده شود تا گروه پال نت اقدامات مقتضی را در اسرع وقت انجام دهد.
ارادتمند شما
تیم پشتیبانی شبکه شرکت فنی مهندسی پال نت
سایر راهکارهای گروه: