بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

کورس آموزشی سریع و کارگاهی Citrix XenServer سیتریکس

دوره آموزش کارگاهی زن سرور سیتریکس

کلاس عملی تجربی آموزش مجازی سازی سیتریکس Xen Server 7

آموزش کامل و کاربردی مدیریت XenServer نسخه هفت در دپارتمان سیتریکس گروه پال نت
آموزش استفاده از کنسول های مدیریتی موجود در زمینه مجازی ساز زن سرور و آشنایی با انواع Licensing در XenServer سیتریکس و آموزش پیکربندی اجزای Licensing نرم افزار XenServer به همراه آموزش مدیریت کاربران ، نقش ها ، Log ها و بروز رسانی ها و آموزش بروز رسانی XenServer به کمک امکانات خط فرمانی از جمله موارد آموزشی کلاس عملی سرور Xen سیتریکس می باشد.

برخی از سرفصل های آموزش مباحث ماشین مجازی در XenServer
ماشین مجازی چیست؟ و آموزش در رابطه با سخت افزارهای مجازی در سرور زن سیتریکس و آشنایی با ابزارهای XenServer و آموزش در رابطه با عملیاتی که باید در چرخه عمر یک سرور رخ دهد از جمله موارد آموزشی کورس کارگاهی زن سرور می باشد.
آموزش کپی کردن ماشین های مجازی و آموزش وارد کردن و خروجی گرفتن ( Import / Export ) ماشین های مجازی و آموزش Virtual Appliances ها به همراه آموزش مرتبط سازی منابع به ماشین های مجازی و آموزش مدیریت پویای حافظه ( Dynamic Memory Control ( DMC ) ) از دیگر موارد مهم آموزشی در دوره تجربی آموزش مجازی ساز سیتریکس XenServer 7 می باشد.

موارد آموزشی کارکردن با قالب ها و استفاده از XenConvert در سیتریکس
آشنایی با قالب های ماشین مجازی با مروری بر XenConvert و آموزش در رابطه با Resource Pool ها و آشنایی با انواع هاست های Resource Pool ها به همراه آموزش در رابطه با انواع Resource Pool ها و آموزش در رابطه با پیکربندی های اشتراکی از جمله نکات آموزشی کلاس کارگاهی و سریع XenServer7 می باشد.
آموزش کامل و کاربردی در رابطه با XenMotion و آموزش در رابطه با Member Failure و آموزش در رابطه با vApp ها و آموزش Distributed Virtual Switching و آشنایی با این امکان و آموزش در رابطه با Open vSwitch و vSwitch Controller Virtual Appliance و آموزش رصد مداوم این امکانات و آموزش پیکربندی سیاست های کاری و آموزش Cross-Server Private Network از دیگر سرفصلهای آموزشی دوره کارگاهی آموزش زن سرور سیتریکس است.


آموزش Load Balancing در سیتریکس XenServer
آشنایی با اجزای Workload Balancing در سیتریکس زن سرور و آموزش در رابطه با Mode های بهینه سازی و آموزش پیکربندی WLB Role Based Access Control و آموزش جامع و کاربردی Power Management به همراه آموزش تضمین نمودن در دسترس بودن سرویس ( High Availability ) و آشنایی با نیازمندیهای HA و آموزش در رابطه با اولویت VM Restart و آموزش تنظیمات Fencing and Overcommitting و آموزش فعال سازی و پیکربندی High Availability به همراه آموزش کامل و کاربردی Disaster Recovery و آموزش کاربردی انجام Backup و Recovery و آموزش استفاده از امکان Snapshot ها به همراه آموزش سیاست های حفاظت از ماشین های مجازی از جمله موارد آموزشی لود بالانسینگ در سرورهای مجازی ساز Xen Server 7 می باشد.


آموزش رفع مشکلات و مانیتورینگ XenServer در سیتریکس زن سرور
مروری بر XenServer CLI و Menu-Driven Text Console و آموزش رصد مداوم XenServer و آموزش در رابطه با Event ها و Alert ها به همراه آموزش کسب آمادگی برای آزمون مدیریت Citrix XenServer 7 از جمله سایر موارد آموزشی کورس کارگاهی سریع آموزش سیتریکس XenServer در موسسه آموزش های تخصصی گروه پال نت می باشد.

اطلاعات بیشتر در رابطه با برگزاری تاریخ کلاسهای آموزشی مجازی سازی سیتریکس Citrix XenServer

برای دریافت جدید ترین اخبار و آپدیت های نرم افزار Citrix و اخبار فناوری اطلاعات در حوزه مجازی سازی سیتریکس و کلود کامپیوتینگ و آخرین خبرهای تکنولوژی و مطالب آموزشی شبکه های کامپیوتری به کانال تلگرام گروه پال نت بپیوندید.

  Channel: @palnetgroup

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper