بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت

عیب یابی و رفع مشکلات

ارائه طرح جامع بهینه سازی و ارتقا زیرساخت شبکه های کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک سازمانی

به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه Microsoft Lync

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار سیتریکس

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران و خارج

اجاره رک و فضا (Colocation) در دیتاسنتر پال نت و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت، مشتریان عزیز گروه می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. این مجموعه علاوه بر ارائه سرویس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا آی دی تلگرامی ثبت شده در کانال برای پاسخ آنلاین به مشکلات، این سامانه آنلاین و برخط را نیز به لیست شیوه های پشتیبانی خدمات و راهکارهای آی تی گروه پال نت، افزوده است.

درباره سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت

برخی از امکانات و ویژگی های شیوه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ گروه پال نت به شرح زیر می باشد:
عضویت راحت و بدون دردسر کاربران
قابلیت عضویت نامحدود کاربر از طرف مشتریان گروه
قابلیت پشتیبانی آنلاین در طول 24 ساعت از طریق ارسال تیکت
مدیریت کامل بر تیکت های پشتیبانی و تهیه گزارش ماهیانه از لیست درخواست های کاربران
اطلاع رسانی کامل با استفاده از ایمیل تا رفع مشکل و یافتن راه حل
پیگیری در لحظه درخواست ها و مشاهده آخرین وضعیت درخواست های کاربران

مشتریان عزیز گروه پال نت می توانند علاوه بر راه های پشتیبانی تلفنی و تلگرامی و ایمیلی، از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ نیز با کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت در بخش های مختلف، درخواست پشتیبانی خود در قالب تیکت را نیز انجام دهند که بصورت 24 ساعته و آنلاین به مشتریان سرویس پشتیبانی ارائه می شود.

onlinesupportticket سامانه های پشتیبانی آنلاین

مشتریان عزیز گروه پال نت دقت داشته باشند که برای اتصال راه دور به کامپیوتر یا سرور برای رفع مشکل احتمالی سرویس های ارائه شده توسط گروه پال نت، در ابتدا نیاز است که مشتریان عزیز و کاربران آنها برای درخواست پشتیبانی، ابتدا آن را سامانه پشتیبانی تیکتینگ انلاین شرکت مهندسی شبکه پال نت به آدرس http://ticket.palnetgroup.ir ثبت نمایند و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به درخواست سرویس پشتیبانی از راه دور نمایند.

سامانه جامع پشتیبانی آنلاین از راه دور مشتریان گروه پال نت

در راستای پشتیبانی سریع تر و موثرتر مشتریان محترم شرکت مهندسی شبکه پال نت و با توجه به گستردگی جغرافیایی مشتریان گروه در سرتاسر کشور، واحد پشتیبانی فنی گروه پال نت، اقدام به راه اندازی سامانه جامع پشتیبانی از راه دور مشتریان با استفاده از نرم افزار قدرتمند RemoteSupport نموده است.
همه مشتریان گرامی شرکت مهندسی شبکه پال نت که راهکارهای مختلف این گروه فنی مهندسی را برگزیده اند می توانند به راحتی از این امکان راه دور استفاده نموده و از محل کار خود در کمترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات احتمالی توسط تیم پشتیبانی فنی گروه نمایند.

سامانه پشتیبانی جامع گروه پال نت با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان و همچنین دسترسی سریع و آسان به کارشناسان فنی این شرکت و با هدف ایجاد یک سیستم متمرکز جهت مدیریت مشتریان و همچنین پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان، راه اندازی شده است.

 لیست مشتریان مهندسی شبکه پال نت

2Q== سامانه های پشتیبانی آنلاین

مشاهده دموی آنلاین Citrix XenApp 

Citrix_Online_Demo سامانه های پشتیبانی آنلاین

مشاهده دموی آنلاین Lync & Exchange

microsoft_lync_2013_online_demo سامانه های پشتیبانی آنلاین

 

تماس با ما

 تهران - مطهری - میرعماد          کوچه دهم - پلاک 14 - واحد 9 
کد پستی 1587813633
کانال تلگرام PalnetGroup@

تلفن:  88173317 021
فکس: 89773396 021

JoomShaper