بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

نصب و راه اندازی و پیاده سازی و آموزش

Microsoft System Center Configuration Manager

محصول System Center Configuration Manager بخشی از راهکار جامع Microsoft System Center است که وظیفه آن مدیریت یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات می باشد. Configuration Manager بعنوان بهترین سیستم به منظور مدیریت و همچنین گسترش و بروز رسانی سرورها و کلاینت ها در محیط فیزیکی و مجازی می‌باشد. بعبارت دیگر گستره کاربردی این محصول از حوزه دسکتاپ‌ها شروع شده و تا مراکز داده را شامل می‌شود. این محصول از طریق مجموعه ابزار های مدیریتی که در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد، باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین کاهش بار مدیریتی می شود.
خدمات شرکت مهندسی شبکه پال نت شامل نصب، راه اندازی، پیاده سازی، آموزش Microsoft System Center Configuration Manager می باشد.محصول System Center Configuration Manager بخشی از راهکار جامع Microsoft System Center 2012 است که وظیفه آن مدیریت یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات می باشد. Configuration Manager بعنوان بهترین سیستم به منظور مدیریت و همچنین گسترش و بروز رسانی سرورها و کلاینت ها در محیط فیزیکی

 

برخی از مزایای Configuration Manager :

• پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، یونیکس و مکینتاش (سرور و کلاینت)
• قابل پیاده سازی برروی کلاینتها با حداقل سخت افزار
• شناسایی خودکار تمامی کلاینتها و سرور های سازمان
• قابل پیاده سازی در LAN , WAN
• استفاده از حداقل پهنای باند برای انتقال پکیچ ها بین سایت های مختلف سازمان (256k)
• قابلیت مدیریت پهنای باند در تمامی ساعات شبانه روز در سطح کلاینت و سرور
• پشتیبانی از سیستم ها در حالت Domain و Workgroup
• قابلیت پیاده سازی مجزا در شبکه های LAN و WAN

 

برخی از قابلیت های این محصول عبارتند از:

نصب و گسترش نرم افزار
با استفاده از این قابلیت مدیران شبکه می توانند به سادگی هرگونه نرم افزاری را (PKG, RPM, EXE, MSI ...) بر روی کلاینت ها و سرورهای خود به صورت تکی و  یا دست جمعی و در هر ساعتی از شبانه روز  نصب کنند.

درخواست نصب نرم افزار توسط کاربر
این قابلیت با در اختیار قرار دادن یک پورتال درون سازمانی این امکان را به کاربران می دهد تا نرم افزارهای مورد نیاز خود را به صورت Web Base و بدون نیاز به استفاده از تلفن یا ایمیل درخواست داده و  پس از  تایید این درخواست به وسیله مدیر شبکه نرم افزار به صورت خودکار نصب شود.

نصب سیستم عامل
این قابلیت یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول است. با استفاده از این قابلیت امکان نصب یا Upgrade کردن OS بر روی سرورها و کلاینت‌ها، از راه دور و بصورت  دست جمعی فراهم می‌شود. این قابلیت از Image Restoring و همچنین از تکنولوژی هایPXE  و Wake up LAN پشتیبانی می‌نماید. با بکارگیری این قابلیت، دیگر حمل سیستم به واحدهای پشتیبانی و یا حضور کارشناس پشتیبانی برای تعویض سیستم عامل بکلی حذف می‌گردد.

بروز رسانی کلاینتها و سرورها
با توجه به اینکه یکی از مهم ترین دلایل عمده آسیب پذیری کلاینت‌ها و سرورها، بروز نبودن و نداشتن وصله‌های امنیتی است، قابلیت بروزرسانی این امکان را به مدیران شبکه می‌دهد تا بتوانند همیشه ازUpdate  بودن کلاینت‌ها و سرورهای خود در سراسر شبکه مطمئن شوند. یکی از  ویژگی‌هایی که این قابلیت را از WSUS متمایز می کند توانایی بروز رسانی نرم‌افزار های third-party   نظیر نرم افزارهای شرکت Adobe و همچنین تهیه گزارشات کامل از تک تک وصله‌های امنیتی مورد نیاز برای هر کدام از سیستم‌ها است.

اشکال یابی و رفع مشکل از راه دور
با استفاده از این قابلیت می توان به سرویس‌ها و  Computer management یک سیستم از راه دور متصل شده و مشکلات آن را بر طرف نمود.

مانیتورینگ Desktop ها
یکی از معایب عمده استفاده از ابزار Remote Desktop در زمان اشکال زدایی یک کلاینت، قطع شدن جلسه کاری کاربر می باشد. با استفاده از این ابزار می‌توان جلسه کاری یک کاربر را بدون قطع شدن آن مشاهده نمود.

مشاهده Add Remove Programs و سخت افزار سیستم به صورت Online
با استفاده از این قابلیت مدیر شبکه می تواند Add Remove Programs و لیست سخت افزار های نصب شده برروی یک سیستم را به صورت Online  مشاهده کند. از این قابلیت می توان در جهت اشکال یابی یک سیستم به صورت Online استفاده نمود.

ایجاد گزارشات مدیریتی از تمامی سخت افزارها و نرم افزار های موجود در شبکه
نرم افزار SCCM  با بهره گیری از بیش از 500 گزارش کاربردی آماده، امکان دسترسی به کلیه اطلاعات مربوط به کلاینت‌ها و سروها و یا بعبارت دیگر شناسنامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها را برای مدیران شبکه فراهم می‌کند. یکی از مهمترین قابلیت‌های این محصول تهیه گزارش از تغییرات صورت گرفته در کلاینت‌ها و سرورها هم به لحاظ سخت‌افزاری و هم به لحاظ نرم‌افزاری است و با استفاده از همین قابلیت امکان کنترل کلیه تغییرات در سطح سیستم‌های سازمان برای مدیران شبکه و سیستم‌ها فراهم می‌گردد. این گزارشات می تواند در قالبهای مختلف از جمله PDF, Word, Excel, CSV, TIFF, HTML, XML تهیه گردد.

 

اطلاعات بیشتر درباره مایکروسافت سیستم سنتر Microsoft system Center

دانلود مستند آشنایی با Microsoft System Center

خدمات نگهداری سیستم کامپیوتر و پشتیبانی شبکه بهینه سازی زیرساخت فناوری اطلاعات IT Computer and Network Support Services

بهینه سازی زیرساخت شبکه

فناوری اطلاعات در روال کسب و کارهای شرکت های کوچک و سازمان های بزرگ روز به روز جای خود را بیشتر باز می کند. استفاده از ابزارهای مرتبط به فناوری اطلاعات آن چنان رشد داشته است که دوام و توسعه هر کسب و کاری بدون این ابزارها تقریبا غیر ممکن است. در این بین، ابزارها و سرویس های شبکه حیاتی ترین نقش را دارند. تجربه نشان داده است که پرسنل سازمانی که از خدمات IT با کیفیت قابل قبول و متناسب با نیازهای خود بهره می برند، می توانند تا 100% کارایی خود را افزایش دهند.

ادامه مطلب

 

بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه نگهداری سیستم های کامپیوتری و خدمات پشتیبانی شبکه و سرور با تیمی خبره از متخصصان آی تی

خدمات پشتیبانی شبکه

بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه نگهداری سیستم های کامپیوتری و خدمات پشتیبانی شبکه و سرور با تیمی خبره از متخصصان آی تی و کارشناسان مهندسی شبکه، تجربه گران بهایی اندوخته ایم تا یکی از مهمترین دغدغه های مدیران کسب و کارهای متوسط و بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات را به شکلی مطلوب، مرتفع سازیم و از این دغدغه ها به عنوان فرصتی برای چابکی بیشتر شرکتها و سازمان ها بهره بگیریم تا یاریگر شما در گسترش کسب و کار و مسیر پیشرفت تان باشیم.

ادامه مطلب

کمپ های تخصصی آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر سیتریکس  citrix میل سرور لینک اسکایپ بزینس مایکروسافت vmware lync مجازی سازی

آموزش مهندسی  شبکه

موسسه آموزش های تخصصی مهندسی شبکه گروه، با فراهم کردن فضای علمی مجهز و امکانات مناسب عملی و کاربردی، خدمات آموزشیپ تجربی مطلوبی را به مشتریان و داوطلبان آزاد ارائه می‌کنیم. اساتید آموزشی گروه از تجربه و تخصص بسیار ارزشمندی که در طی سالیان گذشته در زمینه نصب و راه اندازی محصولات و راهکارهای مختلف در سایت های مختلف مشتریان به دست آورده اند، برخوردار می باشند و این نگاه کاملا عملی به مبحث آموزش وجه تمایز کیفیت آموزش و دوره های مختلف آموزشی در این موسسه می باشد.

ادامه مطلب

راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت Skype For Business Server

ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

مایکروسافت لینک سرور Lync Server که امروزه با نام جدید اسکایپ بزینس سرور مشهور است، یک نرم افزار یکپارچه سازی ارتباطات است که این روزها با توجه به نیازهای اکثر سازمان ها برای تشکیل جلسات و کنفرانس های تصویری دو یا چند نفره به صورت آنلاین بین مدیران و افراد با کمترین هزینه، ابزاری مفید و بسیار کاربردی به شمار می آید. شما می توانید امکان یک گفتگوی چند نفره با استفاده از تلفن و یا ویدئو را ایجاد کنید، از قابلیت پیام رسانی فوری استفاده کنید، کنفراس خود را مدیریت کنید، فایل به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب

راه اندازی پرتال مشتریان و سامانه جامع پشتیبانی از راه دور مشتریان با استفاده از نرم افزارهای قدرتمند Remote Support

پرتال پشتیبانی آنلاین شبکه

در راستای پشتیبانی سریع تر و موثرتر مشتریان محترم شرکت مهندسی شبکه پال نت و با توجه به گستردگی جغرافیایی مشتریان در سرتاسر کشور، واحد پشتیبانی فنی گروه پال نت، اقدام به راه اندازی پرتال مشتریان و سامانه جامع پشتیبانی از راه دور مشتریان با استفاده از نرم افزارهای قدرتمند Remote Support نموده است. همه مشتریان گرامی شرکت مهندسی شبکه پال نت که راهکارهای مختلف این گروه فنی مهندسی را برگزیده اند می توانند از امکانات پرتال مشتریان گروه استفاده نمایند.

ادامه مطلب

مشتریان شرکت مهندسی شبکه

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper