بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

با استفاده از پرتال مشتریان گروه به همراه سامانه جامع پشتیبانی آنلاین تیکتینگ شرکت مهندسی شبکه پال نت، مشتریان عزیز می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. در پایان ماه گزارش جامعی نیز از فعالیت های صورت گرفته در قالب سرویس و خدمات پشتیبانی به مشتریان گروه ارائه می گردد و در همین سامانه نیز قابل مشاهده می باشد.

یکی از مهمترین مزیت پرتال مشتریان این است که مشتریان گروه می توانند تمامی ایمیل ها، پیش فاکتورهای درخواستی، صورتحساب های فبلی و آتی، مستندات سرویسها و خدمات و وضعیت تیکت های فعال و بسته شده و بسیاری موارد دیگر را به صورت آنلاین و از روی اینترنت مشاهده نمایند. مجموعه علاوه بر ارائه سرویس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا آی دی تلگرامی ثبت شده در کانال برای پاسخ آنلاین به مشکلات، این سامانه آنلاین و برخط را نیز به لیست شیوه های پشتیبانی خدمات و راهکارهای آی تی گروه پال نت، افزوده است.

* مشتریانی که اطلاعی از نام کاربری و رمز عبور خود ندارند می توانند با کارشناسان واحد پشتیبانی گروه تماس حاصل نمایند تا اطلاعات درخواستی را دریافت کنند.

استفاده از پرتال مشتریان گروه به همراه سامانه جامع پشتیبانی آنلاین تیکتینگ شرکت مهندسی شبکه پال نت، مشتریان عزیز می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه

برخی از امکانات پرتال مشتریان و پشتیبانی آنلاین تیکتینگ گروه پال نت به شرح زیر می باشد:
کاربری راحت و بدون دردسر کاربران و دسترسی از هر کجا
قابلیت پشتیبانی آنلاین در طول 24 ساعت از طریق ارسال تیکت
مدیریت کامل بر تیکت های پشتیبانی و تهیه گزارش ماهیانه از لیست درخواست های کاربران
اطلاع رسانی کامل با استفاده از ایمیل تا رفع مشکل و یافتن راه حل
پیگیری در لحظه درخواست ها و مشاهده آخرین وضعیت درخواست های کاربران

لازم به توضیح است که مشتریان گروه پال نت می توانند علاوه بر راه های پشتیبانی تلفنی و تلگرامی و ایمیلی، از طریق پرتال مشتریان گروه به همراه سامانه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ با کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت در بخش های مختلف، درخواست پشتیبانی خود در قالب تیکت را نیز انجام دهند که بصورت 24 ساعته و آنلاین به مشتریان سرویس پشتیبانی ارائه می شود.

 

مشتریان عزیز گروه پال نت دقت داشته باشند که برای اتصال راه دور به کامپیوتر یا سرور برای رفع مشکل احتمالی سرویس های ارائه شده توسط گروه پال نت، در ابتدا نیاز است که مشتریان عزیز و کاربران آنها برای درخواست پشتیبانی، ابتدا آن را سامانه پشتیبانی تیکتینگ انلاین شرکت مهندسی شبکه پال نت به آدرس http://customer.palnetgroup.ir ثبت نمایند و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به درخواست سرویس پشتیبانی از راه دور نمایند.

 

اخبار شبکه کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper