بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

یکی از دلایل ایجاد شبکه کامپیوتری، دریافت خدمات و سرویس های آی تی IT بر مبنای تکنولوژی های جدید ارتباطی می باشد. پس می توان گفت که انواع شبکه های رایانه ای، ارائه دهنده سرویس و خدمات به کاربران مختلف یک مجموعه یا شرکت می باشد.

با گسترش روز افزون استفاده سازمان ها از کامپیوترها و نیاز به تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری منابع، راه اندازی شبکه های کامپیوتری این امکان را به شما می دهد که تمام عملکردهای سازمان مانند ارتباطات، انتقال داده، ذخیره سازی را مدیریت و با اطلاع از آخرين وضعيت شبکه، كاركرد و راندمان سازمان را بررسی کنید، که این امر در واقع یکی از ملزمات ضروری هر سازمان می باشد.

شبکه کامپیوتری کسب و کار شما مانند ستون فقرات زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شما است. این ساختار شامل سرورها، رایانه ها، سوئیچ ها، چاپگرها و روترها است که هر یک از این دستگاه ها می توانند یک خطا یا مشکل ایجاد کند و کسب و کارتان با قطع کامل یا جزئی روبرو شود و بهره وری شما از بین برود.

یکی از دلایل ایجاد شبکه کامپیوتری، دریافت خدمات و سرویس های آی تی IT بر مبنای تکنولوژی های جدید ارتباطی می باشد. پس می توان گفت که انواع شبکه های رایانه ای، ارائه دهنده سرویس و خدمات به کاربران مختلف یک مجموعه یا شرکت می باشد.

مشکلات عدم استفاده از زیرساخت فناورانه شبکه

عدم اتصال ساختارمند کامپیوترها و سرورها به یکدیگر و پراکندگی منابع دیجیتال یک مجموعه یا شرکت بدون داشتن نظمی منطقی در برقراری ارتباط و نبود یک سامانه کنترل دسترسی و مدیریت اطلاعات بدون شک در دنیای امروز امری اجتناب ناپذیر است. قطع شدن سرورها، از دست رفتن ناگهانی اطلاعات مهم شرکت، اتلاف زمان زیاد، خطر انتقال ویروس و بدافزارها و بسیاری موارد دیگر قطعاً هزینه های بیشتری را نسبت به ایجاد یک زیرساخت شبکه امن و پشتیبانی و نگهداری اصولی سیستم ها و سرویس ها برای شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک خواهد داشت.

 

مزایای استفاده از شبکه کامپیوتری

- یکی از مهم‏‌ترین دلایل راه اندازی شبکه های کامپیوتری استفاده از منابع مشترک بدون در نظرگرفتن موقعیت جغرافیایی می باشد. 

- استفاده از شبکه کامپیوتری راهی مناسب برای کاهش هزینه های سازمان است. به عنوان مثال دیگر لازم نیست برای تعداد زیادی کامپیوتر پرینتر تهیه کنید، یک پرینتر به اشتراک گذاری شده برای سازمان شما کافی است. 

- از دست رفتن اطلاعات مهم و ضروری و یا حذف اطلاعات با راه اندازی شبکه کامپیوتری و ذخیره یکپارچه اطلاعات دیگر وجود ندارد و تمامی سیستم ها با یک ارتباط امن به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

 

 طراحی و راه اندازی شبکه

طراحی شبکه باید با توجه به شناخت کامل و جامع از سازمان و با هدف رفع نیازها و برنامه ریزی برای آینده آن مجموعه انجام  گیرد. طراحی شبکه کامپیوتری نیاز به تجربه و تخصص یک تیم حرفه ای دارد که چشم اندار مناسبی از سازمان شما داشته و با استفاده از تجربه خود بتواند نیاز های آینده شما را نیز در نظر بگیرد. هزینه های سربار استفاده از یک شخصی که تجربه و دانش کافی ندارد بسیار سنگین تر از استفاده از یک تیم تخصصی و با تجربه خواهد بود. راه اندازی و پشتیبانی شبکه باید با بیشترین بازدهی و مناسب ترین هزینه طراحی و پیاده سازی شود و همچنین صرفه جویی در منابع و تجمیع و کنترل اطلاعات از اهداف اصلی راه اندازی شبکه کامپیوتری می باشد.

نتیجه اینکه شبکه های کامپیوتری، علاوه بر اینکه ارائه دهنده خدمات و سرویس آی تی IT به کاربران یک مجموعه یا شرکت می باشند، بستری را فراهم می کنند تا دسترسی به منابع شرکت یا سازمان تسهیل گردد و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی تا حد بسیار بالایی تسهیل گردد و حفظ و نگهداشت منابع مهم و حیاتی یک مجموعه نیز به شکل بهتری و مطلوب تری میسر گردد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper