تاریخچه و نحوه شکل گیری
شرکت مهندسی شبکه پال نت با نام تجاری کهن شبکه پارسیان Persian Ancient Network Engineering Co درسال 1389 با همکاری جمعی از مدیران و متخصصین انفورماتیک و با هدف ارائه جدیدترین خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری تاسیس گردیده است.
این مجموعه پاسخی است به نیاز موسسات و سازمان ها و شرکت های بزرگ و متوسط کشور در زمینه خدمات تخصصی زیرساخت شبکه، امنیت شبکه و ارتباطات یکپارچه بر اساس شناختی دوگانه از خواست مشتری و راه حل مناسب. گروه پال نت کلیه خدمات خود را با تکیه بر تخصص، دانش فنی و تجربیات کارشناسان خود در قالب یک کار گروهی و تخصصی ارائه میکند. این متخصصین علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی علمی و سوابق ارزشمند کاری، دارای مدارک گوناگون از مراجع صنعت انفورماتیک دنیا می باشند.
اهداف و خط مشی
مهندسی شبکه پال نت، یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران می باشد که بر آن است تا با نگاهی بلند مدت، گام هایی در راستای افزایش آگاهی، مبنی بر فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی بردارد و مرکزی معتبر برای تجمع نیروهای فکری و اجرایی فعال در این حوزه باشد تا بتواند ضمن حضور گسترده و فعال در بازارهای داخلی و خارجی فرصتی برای کارسازی و اشتغال و نیز تربیت نیروهای متخصص فراهم سازد.
محور فعالیت های شرکت در یک نگاه
مشاوره، اجراء، بهینه سازی و اصلاح زیرساخت شبکه کامپیوتری
طراحی پیاده سازی زیرساخت های مجازی با تکنولوژی های جدید
طراحی و پیاده سازی سامانه های دورکاری و مجازی سازی برنامه
طراحی و پیاده سازی راهکار ارتباطات یکپارچه درون و برون سازمانی
مشاوره و پیاده سازی تخصصی راهکار پست الکترونیک درون سازمانی
مشاوره امنیت شبکه و ارائه تجهیزات امنیتی و فایروال های نسل جدید
ارائه خدمات مهندسی شبکه مبتنی بر سرورها و سرویسهای لینوکس
ارائه خدمات مهندسی شبکه مبتنی بر تجهیزات سیسکو سوئیچ و روتر
خدمات کلود با اجاره سرور مجازی و اختصاصی و هاستینگ سرویس ها
برگزاری دوره های تخصصی Microsoft - Citrix - VMWare - Cisco - Linux
چشم انداز
برای نیل به هدف فوق، شناخت نیازمندیها و پاسخگویی به آنها در حوزه طراحی زیرساخت ارتباطی دادهها در یک سازمان و ارسال امن آنها که شریان حیاتی هر نهاد به شمار میآید و ارائه خدمات ارزش افزوده در راس فعالیت های شرکت قرار دارد. همچنین در حوزه مشتری مداری و جلب رضایت شرکای تجاری، این مجموعه تلاش می کند تا از طریق دریافت نظرات مشتریان کیفیت محصولات و ارائه خدمات خود را بهبود ببخشد تا از این طریق در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارد. دریافت گواهی حسن انجام کار از سوی مشتریان متعدد، صحهای بر این مدعاست.
انضباط کاری، تعهد و مسئولیت پذیری، صداقت، انتقاد پذیری، احترام متقابل و تلاش برای رشد فردی، مجموعه اصول و ارزش هایی هستند که اعضای این مجموعه به آنها پایبند هستند.