خدمات تخصصی پشتیبانی و مدیریت و مانیتورینگ زیرساخت شبکه و سرویس های مایکروسافت
گسترش روزافزون استفاده از شبکه های کامپیوتری و وابستگی کسب و کار سازمان ها به سرویس های ارائه شده توسط واحد های فناوری اطلاعات سازمانها و شرکت های مختلف باعث گردیده است که مدیران IT نیاز به یک مدیریت استراتژیک برای ارائه خدمات پشتیبانی موثر سرویسها، در راستای استفاده از تکنولوژی های مختلف را داشته باشند. امروزه جهت رسیدن به این هدف، داشتن یک تیم حرفه ای و متخصص برای پشتیبانی آنلاین و درلحظه زیرساخت شبکه و سرویسهای وابسته آن، که دارای انعطاف پذیری بوده تا تطبیق پذیری زیرساخت IT را بالا ببرد، جزء الزامات واحدهای IT سازمان ها، شرکت ها و موسسات می باشد. از این رو گروه پال نت با سابقه یک دهه استقرار و راه اندازی سرویسها و راهکارهای تخصصی بر مبنای محصولات مایکروسافت، خدمات پشتیبانی تخصصی نرم افزارها و راهکارهای مایکروسافتی از جمله ایمیل سرور Exchange و لینک سرور Microsoft Lync را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.
پشتیبانی از ویندوز سرور و راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت لینک Lync و میل سرور Exchange Server
استفاده صحیح و بهینه از محصولات و راهکارهای تخصصی مایکروسافت مثل میل سرور اکسچنج Exchange و لینک Lync Server یا همان Skype For Business Server و ویندوز سرورهای مختلف Microsoft منوط به خدمات تخصصی پشتیبانی این محصولات و سرویسهاست. ذات نرم افزارهای مختلف به گونه ایست که متاثر از سایر شرایط حاکم بر زیرساخت شبکه و سرویس های دیگر است.
بسیاری از مشتریان هستند که این محصولات را در شبکه خود مورد استفاده قرار داده اند ولی به علت استقرار نامناسب و غیر تخصصی محصول و عدم دریافت سرویس پشتیبانی مناسب از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات، دچار مشکلات فراوان در زمینه استفاده از این محصول شده اند تا جایی که برخی از این مشتریان مجبور به خارج کردن این سرویسها و راهکارها از مدار شده اند در صورتی که این راهکارهای تخصصی روشی بسیار ساده و در عین حال فوق العاده کاربردی برای شرکت های با شعبات غیر متمرکز و گسترده است که در تسهیل انواع ارتباطات صوتی و تصویری و متنی بین کاربران مختلف بسیار موثر است و و در دنیا حدود 40 درصد این گونه مشتریان، راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت لینک Microsoft Lync و Exchange و ... را بر گزیده اند و مورد استفاده قرار داده اند و از مزایای فراوان آن بهره برده اند.
گروه مهندسی شبکه پال نت خدمات پشتیبانی تخصصی از راهکار ایمیل سرور Microsoft Exchange و ارتباطات یکپارچه مایکروسافت Lync و Skype For Business Server و سایر سرویسهای ویندوزی را به مشتریان مختلف، با انعقاد قرارداد های پشتیبانی یکساله ارائه می دهد.
با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت، مشتریان عزیز گروه می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. این مجموعه علاوه بر ارائه سرویس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا آی دی تلگرامی ثبت شده در کانال برای پاسخ آنلاین به مشکلات، این سامانه آنلاین و برخط را نیز به لیست شیوه های پشتیبانی خدمات و راهکارهای آی تی گروه پال نت، افزوده است.
درباره سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت
برخی از امکانات و ویژگی های شیوه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ گروه پال نت به شرح زیر می باشد:
عضویت راحت و بدون دردسر کاربران
قابلیت عضویت نامحدود کاربر از طرف مشتریان گروه
قابلیت پشتیبانی آنلاین در طول 24 ساعت از طریق ارسال تیکت
مدیریت کامل بر تیکت های پشتیبانی و تهیه گزارش ماهیانه از لیست درخواست های کاربران
اطلاع رسانی کامل با استفاده از ایمیل تا رفع مشکل و یافتن راه حل
پیگیری در لحظه درخواست ها و مشاهده آخرین وضعیت درخواست های کاربران
مشتریان عزیز گروه پال نت می توانند علاوه بر راه های پشتیبانی تلفنی و تلگرامی و ایمیلی، از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ نیز با کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت در بخش های مختلف، درخواست پشتیبانی خود در قالب تیکت را نیز انجام دهند که بصورت 24 ساعته و آنلاین به مشتریان سرویس پشتیبانی ارائه می شود.
مشتریان عزیز گروه پال نت دقت داشته باشند که برای اتصال راه دور به کامپیوتر یا سرور برای رفع مشکل احتمالی سرویس های ارائه شده توسط گروه پال نت، در ابتدا نیاز است که مشتریان عزیز و کاربران آنها برای درخواست پشتیبانی، ابتدا آن را سامانه پشتیبانی تیکتینگ انلاین شرکت مهندسی شبکه پال نت به آدرس http://ticket.palnetgroup.ir ثبت نمایند و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به درخواست سرویس پشتیبانی از راه دور نمایند.
سامانه جامع پشتیبانی آنلاین از راه دور مشتریان گروه پال نت
در راستای پشتیبانی سریع تر و موثرتر مشتریان محترم شرکت مهندسی شبکه پال نت و با توجه به گستردگی جغرافیایی مشتریان گروه در سرتاسر کشور، واحد پشتیبانی فنی گروه پال نت، اقدام به راه اندازی سامانه جامع پشتیبانی از راه دور مشتریان با استفاده از نرم افزار قدرتمند RemoteSupport نموده است.
همه مشتریان گرامی شرکت مهندسی شبکه پال نت که راهکارهای مختلف این گروه فنی مهندسی را برگزیده اند می توانند به راحتی از این امکان راه دور استفاده نموده و از محل کار خود در کمترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات احتمالی توسط تیم پشتیبانی فنی گروه نمایند.
سامانه پشتیبانی جامع گروه پال نت با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان و همچنین دسترسی سریع و آسان به کارشناسان فنی این شرکت و با هدف ایجاد یک سیستم متمرکز جهت مدیریت مشتریان و همچنین پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان، راه اندازی شده است.
مشتریان محترم جهت استفاده از سامانه پشتیبانی از راه دور گروه پال نت می توانند به آدرس زیر مراجعه بفرمایند.
http://Support.Palnetgroup.ir:4000
نحوه پشتیبانی از سرویسها و راهکارهای تخصصی مایکروسافت:
رفع مشکلات در ابتدا از طریق سامانه پشتیبانی راه دور صورت می گیرد. در صورت عدم امکان رفع مشکل از راه دور نیرو به محل اعزام می شود.
اطلاعات بیشتر در رابطه به راهکارهای مهندسی شبکه مایکروسافت، ویندوز سرور، اکسچنج و لینک