با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت که یکی از زیر سیستم های پرتال مشتریان شرکت مهندسی شبکه پال نت می باشد، مشتریان عزیز گروه می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. این مجموعه علاوه بر ارائه سرویس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا آی دی تلگرامی ثبت شده در کانال برای پاسخ آنلاین به مشکلات، این سامانه آنلاین و برخط را نیز به لیست شیوه های پشتیبانی خدمات و راهکارهای آی تی گروه پال نت، افزوده است.
درباره سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت
برخی از امکانات و ویژگی های شیوه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ گروه پال نت به شرح زیر می باشد:
کاربری راحت و بدون دردسر کاربران و دسترسی از هر کجا
قابلیت پشتیبانی آنلاین در طول 24 ساعت از طریق ارسال تیکت
مدیریت کامل بر تیکت های پشتیبانی و تهیه گزارش ماهیانه از لیست درخواست های کاربران
اطلاع رسانی کامل با استفاده از ایمیل تا رفع مشکل و یافتن راه حل
پیگیری در لحظه درخواست ها و مشاهده آخرین وضعیت درخواست های کاربران
مشتریان عزیز گروه پال نت می توانند علاوه بر راه های پشتیبانی تلفنی و تلگرامی و ایمیلی، از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ نیز با کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت در بخش های مختلف، درخواست پشتیبانی خود در قالب تیکت را نیز انجام دهند که بصورت 24 ساعته و آنلاین به مشتریان سرویس پشتیبانی ارائه می شود.
ارسال تیکت با انتخاب قسمت های مختلف پشتیبانی راهکارها و سرویس های گروه پال نت امکانپذیر است:
درخواست پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی مشکلات شبکه و کامپیوتر خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی هاست لینوکس و ویندوز، سرور مجازی VPS و اختصاصی
از این قسمت می توانید درخواست های مشاوره پیش از خرید سرویس هاستینگ و پشتیبانی مشکلات وب سایت و دامنه، سرور مجازی VPS و اختصاصی خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی پال نت هاست ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی راهکارهای مجازی سازی سیتریکس
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی مشکلات راهکار مجازی سازی محصولات سیتریکس خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی راهکارهای مجازی سازی VMware
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی راهکار مجازی سازی محصولات VMware خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی راهکارها و سرویس های مایکروسافت
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی راهکار و سرویس های مایکروسافت خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی راهکار فکس سازمانی Cofax
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی راهکار فکس سازمانی Cofax خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی سرویس های امنیت شبکه و فایروال
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی سرویس های مربوط به راهکارهای امنیت شبکه و فایروال خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست پشتیبانی سامانه ضد باج افزار و آنتی ویروس تحت شبکه
از این قسمت می توانید درخواست های پشتیبانی سرویس سامانه های ضد باج افزاری و آنتی ویروس تحت شبکه خود را در قالب تیکت به کارشناسان پشتیبانی گروه پال نت ارسال نمایید.
درخواست ارائه سرویس و راهکارهای تخصصی و خدمات پشتیبانی شبکه به همراه ارسال پیش فاکتور و مستندات
از این قسمت اشخاص و شرکت های مختلف می توانند درخواست خود مبنی بر دریافت سرویس و راهکارهای تخصصی و خدمات پشتیبانی شبکه به همراه ارسال پیش فاکتور و مستندات مربوطه را داشته باشند.