بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

کانال تلگرام رفع مشکل کامپیوتر و آموزش گروه مهندسین شبکه پال نت که بستری برای دریافت جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات و مطالب آموزشی تخصصی شبکه و آخرین خبرهای تکنولوژی و فناوری می باشد، 2 ساله شد.

با دروود و عرض ادب و احترام
موضوع: دومین سال ایجاد کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت

ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت سال جدید و آرزوی سلامتی، شادی و آرامش روزافزون برای همه شما عزیزان و همراهان گرامی کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت، امروز فرصت و بهانه ای به وجود آمد تا یک بار دیگر سپاس جانانه خود را بابت لطف و محبت و همراهی تان با کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت تقدیم حضورتان کنیم.

کانال تلگرام رفع مشکل کامپیوتر و آموزش گروه مهندسین شبکه پال نت که بستری برای دریافت جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات و مطالب آموزشی تخصصی شبکه و آخرین خبرهای تکنولوژی و فناوری

در حال و هوای تبریکات عید و استفاده از فناوری به منظور ابراز این احترام، در ابتدای سال 94 بعد از گروه تلگرامی خصوصی پیرامون موضوع کامپیوتر و شبکه و سخت افزار و فناوری اطلاعات، تصمیم گرفتیم جهت اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های شرکت و همچنین انتقال مطالب آموزشی مفید حول محور شبکه های کامپیوتری، کانال تلگرام عمومی ایجاد کنم تا بتوانیم ارتباط صمیمانه و نزدیکتری با عزیزان، دوستان، همکاران و علاقه مندان به حوزه کامپیوتر و شبکه و امنیت و فناوری داشته باشیم، از این رو در تاریخ دوم فروردین 94 این اتفاق افتاد و امروز کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت دو ساله شد.

در این مطلب آموزشی قصد داریم شما را با سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری آشنا کنیم که برای مشاهده این سامانه متخصصان آی تی و شبکه و برنامه نویسان می توانیدبه اینجا مراجعه نمایید.

سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری



کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت بدون هیچ تبلیغ یا تبادل لینکی و صرفا با توجه و حمایت و پشتوانه شما عزیزان در حال حاضر بیش از 1000 عضو دارد و توانسته تا حدودی مسیرش را پیدا کند. از این حیث وظیفه خود میدانیم تا نهایت تشکر و قدردانی را از توجه و عنایت شما بزرگواران داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم در سال جدید زمان بیشتری برای کانال اختصاص بدهیم و پاسخگوی لطف شما عزیزان باشیم.

هدف اصلی کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت به اشتراک گذاری مطالب و اطلاع رسانی در حوزه آی تی IT و فناوری و کامپیوتر و شبکه و ... بوده و اگر در طول این دو سال حرفی، خبری یا مطلبی باعث رنجش و آزار دوستی، همکاری یا عزیزی شده از این طریق عذرخواهی می کنیم.

این اواخر به دلیل مشغله زیاد کارشناسان شرکت، فرصت کمتری برای نوشتن مطالب و نظرات داشتیم. بعضی از اعضای کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت گفتند که کمی کم کار شده ایم که از این بابت نیز از همه عزیزان عذرخواهی میکنیم.

جا دارد یادی کنیم از همه عزیزانی که سال گذشته بین ما بودند و امسال حضور فیزیکی شون کنار ما نیست اما همیشه درقلب و خاطر ما حضور سبز و مستمر دارند.

تشکر ویژه دیگه هم از عزیزانی که در طول این یکسال همیشه از طریق پیام خصوصی، به کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت لطف داشتند و نظرات و پیشنهاداتشان را دلسوزانه ارائه کردند و همیشه پیگیر و همراه بودند.

یک بار دیگر از ایزد منان برای تان بهترین ها را میخواهیم و در سال جدید آرزوی برآورده شدن همه آرزوهای تان را داریم.

با تشکر و سپاس فراوان
تیم کارشناسان پشتیبانی شرکت مهدسی شبکه پال نت

برای دریافت جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات و مطالب آموزشی تخصصی شبکه و آخرین خبرهای تکنولوژی و فناوری به کانال تلگرام گروه پال نت بپیوندید.

 Channel: @palnetgroup

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper