بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

امکانات و ویژگی های جدید نرم افزار Citrix XenApp 7.x

تفاوت بزرگی که بین ورژن های XenApp 7.x و XenApp 6.5 وجود دارد آن است که بدون بهره بردن از NetScaler Gateway کاربران خارج از شرکت External Users نمی توانند از سیتریکس استفاده نمایند و حتما نیاز است تا این نرم افزار فایروال ویژه سیتریکس نیز نصب و راه اندازی شود که این مسئله هزینه های اضافی جهت نصب و راه اندازی و لایسنس برای مشتریان در پی خواهد داشت.

نرم افزار جدید شرکت سیتریکس در زمینه مجازی سازی،Citrix XenApp 7.11 می باشد که به جز نقطه ضعف پیچیده تر شدن زیرساخت همه امکانات نسخه های قبلی مثل XenApp 6 و XenApp 6.5 را در بر می گیرد.

Citrix XenApp 7.x، معماری جدید سیتریکس، ویژگی جدید دایرکتور، اتصال امن به سرور سیتریکس، پشتیبانی از Single Internal، پشتیبانی از External Web Site، امکانات نرم افزار Citrix XenApp 7.x

 

پشتیبانی از Single Internal & External Web Site

این ویژگی به کاربران Citrix امکان وصل شدن از یک سایت مشترک به WebInterface و Citrix Receiver و Netscaler Gateway و دسترسی به برنامه های پابلیش شده توسط سیتریکس را می دهد.

روش های اتصال ایمن به سرور Citrix به وسیله Domain SSL Certificate

برای اینکه بتوانیم به سرور سیتریکس به صورت ایمن از طریق اینترنت متصل شویم نیاز به نصب و راه اندازی یک Certificate Autority داخلی یا Internal می باشد و استفاده کننده گان از سامانه دورکاری Citrix قادر خواهند بود تا از راه پروتکل HTTPS به سیستم سیتریکس وصل گردند.

به روز رسانی آپگرید ساده سیتریکس in-place upgrade

بالابردن ورژن قدیمی تر سیتریکس به نسخه XenApp 7.x نسبت به گذشته خیلی راحتتر شده و برای این کار از روش Upgrade در جا استفاده می شود. در روش آپدیت نسخه درجای سیتریکس دیگر احتیاجی به حذف و نصب مجدد نرم افزار سیتریکس نخواهد بود.

جدیدترین خصوصیت دایرکتور جهت مانیتورینگ و پشتیبانی نرم افزار Citrix

به کمک دایرکتور سیتریکس به سادگی می شود اتصالات و کانکشن ها و Session کاربران راه دور و متصل به Citrix را دید و آن را مدیریت نمود. monitoring and application support  یکی از قابلیت های جدید XenApp 7.x است که در سامانه های با تعداد کاربران بیش از 100 کاربر در آن واحد می شود کمک شایانی به کارشناس پشتیبانی دهنده سرور سیتریکس نمود.

معماری جدید Citrix FMA architecture

در ساختار جدید نرم افزار XenApp 7.x از معماری Citrix FlexCast Management Architecture استفاده می شود که این قضیه باعث مدیریت بهینه تر Session های کاربران سیتریکس گشته واصطلاحاً بار سرور در مدیریت اتصالات و Connection ها را در تعداد کاربر بالا، آسانتر از قبل می نماید.

منبع:
خانه سیتریکس ایران

برای اطلاع از خبرهای فناوری اطلاعات و مطالب آموزشی سیتریکس و دوره های آموزشگاهی نت اسکلر NetScaler Gateway و کلاس های آموزش Citrix به کانال تلگرام گروه ما بپیوندید.

لینک جوین در کانال تلگرام

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper