بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

وظایف نیروی استخدامی تحت عنوان کارشناس هلپ دسک

 وظایف Help Desk، نیروی پشتیبانی شبکه هلپ دسک | کارشناس هلپ دسک کیست؟ | پشتیبانی سرویس های شبکه | راه اندازی پرینتر و اسکنر | نیروی هلپ دسک کامپیوتر در حد نتورک پلاس | واحد فناوری اطلاعات و خدمات انفورماتیک

نقش یک کارشناس help desk
در واحد پشتیبانی سرویس های شبکه و نگهداری کامپیوتر ها و سرورها

شخصی که بعنوان نیروی پشتیبانی شبکه یا همان هلپ دسک در جایی استخدام می شود باید توانایی کار های معمولی مثل نصب ویندوز و نرم افزارهای جانبی مثل آفیس Office و وورد Word و Exel اکسل را داشته باشد و همچنین با راه اندازی پرینتر و اسکنر یا تعمیرات جزئی کامپیوتر در حد نتورک پلاس آشنایی لازم را داشته باشد. از جمله وظایف دیگر یک نیروی HelpDesk در قسمت پشتیبانی کامپیوتر و سرور می تواند نصب و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه و ویروس یابی سیستم ها و ویروس کشی کامپیوترها را به تنهایی انجام دهد و از فایل ها و مستندات Share شده و به اشتراک گذاشته شده بین کارمندان شرکت را خوب مدیریت کند و در صورت لزوم بک آپ BackUp و پشتیبانی بگیرد.

وظایف مهم دیگر یک نیروی هلپ دسک شبکه

در تمامی شرکت ها و سازمان ها بخش هایی مانند پشتیبانی (Support) در واحد فناوری اطلاعات و خدمات انفورماتیک وجود دارند که در ارتباط مستقیم با کاربران سیستم های کامپیوتری می باشند. کارمندان شرکت درخواست پشتیبانی خود را به صورت تلفنی، ارسال ایمیل، فکس و... اعلام می نماید. مدیریت رسیدگی به درخواست ها بر عهده کارشناس ارشد شبکه و یا مدیر فناوری اطلاعات IT می باشد و وی با استفاده از کارشناسان  Help desk نیازمندیهای درخواستی در خصوص پشتیبانی کامپیوتر کاربران و یا سرویس ها را رفع و رجوع می کنند. یک نیروی پشتیبان شبکه هلپ دسک وظیفه دارد تا به عنوان اولین نقطه ارتباطی میان کابران سیستم ها و نیازمندی ها، درخواست ها را دریافت و تا پاسخگویی نهایی، مدیریت و ساماندهی نماید.

هلپ دسک در مقابل ادمین شبکه

این تصور درست نیست که بگوییم که نیروهای پشتیبان شبکه و HelpDesk ها عموما محبوب و ادمین ها عموما در سازمان منفور هستند. اما واقعیت اینست که ماهیت کاری آنان برخی مسایل را اجتناب ناپذیر می کند. بعنوان مثال یک Admin شبکه محدودیت استفاده از اینترنت را تعریف می کند و برخی سایت ها و دسترسی های خارجی را می بندد در حالیکه یک نیروی پشتیبانی شبکه هلپ دسک، شما را به Wifi و شبکه وایرلس داخلی متصل می کند! در واقع بنظر هلپ دسک مشکل شما را حل و ادمین مشکل شما را ایجاد می کند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper