مشاوره، اجرا، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات نگهداری شبکه، پشتیبانی سخت افزاری سرور ها و سیستم های کاری کاربران، پشتیبانی نرم افزاری از تمام سرویس های تحت شبکه سرور و نرم افزار های مورد استفاده توسط کاربران، راه اندازی و نگهداری تخصصی انواع شبکه های دیتا سنتر، مستند سازی شبکه و نتورک، راهکار های جامع و تخصصی انواع شبکه ها متناسب با نیاز شبکه سازمان، با به کار گیری از دانش تخصصی آکادمیک و تجربه چندین ساله و استفاده ار متخصصین ، کارشناسان ارشد و کارشناسان انواع شبکه های مایکروسافتی از جمله نیاز ها و دغدغه های اصلی یک سازمان برای انتخاب یک شرکت در جهت برون سپاری خدمات انفورماتیک و اخد قرارداد می باشد.
انواع روش های پشتیبانی شبکه بعد از برون سپاری خدمات انفورماتیک سازمان شما
دپارتمان مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت پس از اخذ قرارداد نگهداری و ارتقا زیرساخت خدمات انفورماتیک و دیتا سنتر شبکع سازمانی شما، پشتیبانی و نگهداری و همکاری خود را به صورت زیر ارائه می دهد:
پشتیبانی تلفنی و بر خط، راهنمایی، رفع مشکلات سیستم کاربران به صورت تلفنی
پشتیبانی اینترنتی و آنلاین، راهنمایی و برطرف کردن مشکلات شبکه سازمانی از طریق اینترنت
پشتیبانی توسط سیستم های کنترل از را دور و ریموت کنترل های امن و سریع بدون وابستگی به اینترنت
پشتیبانی شبکه از طریق اعزام کارشناسان متخصص و متعهد به محل کارفرما و برطرف کردن مشکلات به صورت حضوری
بررسی، پیگیری، گزارش گیری راه دور از تمام سرور ها، سرویس ها، سخت افزار ها و ارائه گزارش هفتگی و ماهیانه
انواع متدهای راه اندازی شبکه بعد از واگذاری واحد انفورماتیک به گروه مهندسی شبکه پال نت
گروه مهندسی شبکه پال نت برای راه اندازی و پیاده سازی انواع شبکه ها اعم از پیاده سازی دیتا سنتر های مجازی سازی با Vmware و Citrix، شبکه های مایکروسافتی و سرویس های مبتنی بر شبکه های مایکروسافتی LAN و WAN، از متد های زیر استفاده می کند:
طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شبکه از پایه و صفر تا صد
بررسی و تحلیل شبکه موجود و عیب یابی و برطرف کردن مشکلات موجود
ارتقا و به روز رسانی شبکه های سازمانی