بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

نگاهی متفاوت به مفهوم CISCO IP SLA 

همان طور که از نام و معنی SLA  پیدا می باشد، هدف از تنظیم SLA پدیدار شدن یک اساس نامه ما بین مجریان سرویس های فناوری اطلاعات  و مصرف کنندگان این سرویس ها می باشد که مطابق با یک چهار چوب منظم خدمات ارائه شود.

 بررسی و جمع آوری اطلاعات در سیسکو | میزان تاخیر پکت ها Packet در سیسکو | Cisco Microsoft سيسكو ايران

حال اینکه سیسکو شبکه های مبتنی بر IP  خود را منطبق بر یک طرح جامع با نام IP SLA ارائه می دهد.  IP SLA به ما امکان بررسی و جمع آوری اطلاعات در مورد میزان تاخیر پکت ها Packet Delay، میزان Packet Loss، برقراری ارتباطات، میزان Jitter، کیفیت صدا در ارتباطات voip، بررسی یک مسیر به شکل Hop by Hop، در دسترس بودن یک سرویس که تمامی این امکانات، باعث میشود که میزان پایداری شبکه و کیفیت سرویس QOS بالا رفته و از Down Time ها و Network Outage ها به شکل قابل ملاحظه ای کاسته شود، همچنین با ابزار هایی نظیر SNMP و نرم افزار Cisco Works Internetwork Performance Monitor و یا حتی نرم افزار های Third Part، امکان بررسی و جمع آوری اطلاعات در زمینه کارکرد شبکه و کیفیت سرویس فراهم می آورد.

IP SLA برای دستیابی به نتایج و اطلاعات،  اقدام به بررسی دائمی ترافیک عبوری شبیه سازی ترافیک می نماید، که بدین ترتیب امکان بررسی و جمع آوری اطلاعات از وضعیت شبکه ، منابع ، مسیر ، سرویس را در اختیار مدیران IT قرار می دهد تا بتوانند بهترین خدمات را به مصرف کنندگان سرویس های ارائه شده در بستر شبکه ارائه بدهند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper