بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

نصب و راه اندازی و پیاده سازی و آموزش

Microsoft System Center Virtual Machine Manager

Microsoft System Center Virtual Machine Manager نرم افزار مجازی سازی بسیار قدرتمندی است که مدیریت زیرساخت های مجازی و فیزیکی را امکان پذیر می سازد. با استفاده از Microsoft System Center Virtual Machine Manager امکان افزایش میزان بهره وری سرورهای سازمان فراهم گردیده که این امر باعث بهینه سازی نحوه استفاده از سخت افزارها در پلتفرم ‏های گوناگون می‏شود. نصب، راه اندازی و پیاده سازی مایکروسافت سیستم سنتر Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012
Microsoft System Center Virtual Machine Manager علاوه بر موارد مذکور، قابلیت هایی نظیر برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و بهینه سازی زیرساخت های مجازی را نیز شامل می‏شود. همچنین می توان از Microsoft System Center Virtual Machine Manager به منظور حداکثرسازی منابع دیتاسنتر و نیز افزایش سرعت پاسخگویی به مشکلات سرویس های فناوری اطلاعات سازمان با استفاده از تکنولوژی‏های موجود استفاده نمود.

خدمات شرکت مهندسی شبکه پال نت شامل نصب، راه اندازی، پیاده سازی، آموزش Microsoft System Center Virtual Machine Manager + Hyper-V می باشد.

 

برخی از مزایای Virtual Machine Manager :

مدیریت آسان و به صرفه

برای متخصصین فناوری اطلاعات،  SCVMM رویکردی آسان و به صرفه برای مدیریت یکپارچه ماشین های مجازی و فیزیکی است. SCVMM  امکان "بهینه-سازی منابع و عملکرد" یا PRO (Performance and Resource Optimization) را به منظور ارائه روشی موثر و پویا برای مدیریت زیرساخت مجازی، میسر کرده و ادغام و استفاده سرورهای فیزیکی کم بهره یا کم کارکرد را که تا پیش از این چندان قابل استفاده نبودند را امکانپذیر می کند.

حداکثر استفاده از منابع دیتاسنتر

SCVMM  پشتیبانی های End-to-End را به منظور ادغام سرورهای فیزیکی در یک زیرساخت مجازی ارائه می دهد.همچنین قابلیت تبدیل سریع و قابل اطمینان ماشین فیزیکی به مجازی و  "جایگزینی هوشمند " که بارهای کاری مجازی را به طور دقیق و خواسته شده بین سرور های فیزیکی تقسیم می کند، را فراهم می‏سازد.  SCVMM همچنین دارای یک کنسول مرکزی برای مدیریت و بهینه-سازی منابع است.

ارائه راه حل‏های فوری و بهبود سرعت پاسخ گویی به مشکلات

SCVMM امکان  ایجاد فوری ماشین های مجازی، کنترل مرکزی بلوک های دیتاسنتر مجازی مانند سرورها، فضای ذخیره‏سازی و شبکه و نیز واگذاری اختیارات به کاربران مجاز را فراهم می‏آورد. قابلیت PRO در این محصول، بصورت دینامیک پاسخگوی سناریوهای از کارافتادگی و یا پیکربندی‏های ضعیفی است که در سخت افزارها، سیستم‏عامل‏ها و برنامه ها شناسایی می شوند.

استفاده از ابزارهای موجود فعلی در دیتاسنترها

SCVMM از تکنولوژی و ابزارهای ویندوزی فعلی موجود در دیتاسنترها استفاده می‏کند و در عین حال نیاز ما به بازآموزی Admin ها و نیروهای HelpDesk را به حداقل می‏رساند.

 

 برخی از قابلیت های این محصول عبارتند از:

مدیریت مجازی سازی پلتفرم‌های مختلف از یک کنسول

System Center Virtual Machine Manager قابلیت مدیریت Hypervisor های مختلف را به صورت یکپارچه دارد. علاوه بر Hyper-V وESX VMware این نرم افزار Citrix XenServer را نیز پشتیبانی می کند.  SCVMM از ویژگی های ویژه VMware مانند VMotion پشتیبانی کرده و قابلیت هایی مانند Intelligent Placement یا جایگزینی هوشمند سرورهای VMware را ارائه می دهد. این سرویس همچنین یک Wizard ساده ای را برای تبدیل آسان ماشین های مجازی VMware به VHDها نیز فراهم آورده است.

تبدیل های PV2 - Physical to Virtual سریع و مطمئن

SCVMM  به شما کمک می کند تا به آسانی یک ماشین فیزیکی را با نصب یک Agent، تبدیل به یک ماشین مجازی کنید و آن را از SCVMM مدیریت کنید.

واگذاری بعضی وظایف Admin ها به کاربران

یکی دیگر از ویژگی های جدید SCVMM واگذاری بعضی از وظایف Admin به کاربران است. این قابلیت سبب می شود تا وظایف و فعالیت هایی که به راهبران محول شده اند، تخصصی تر شوند. برای مثال در صورت نیاز یک کاربر می تواند با استفاده از یک واسط کاربری Web-Based بدون صرف زمان، ماشین مجازی مورد نیاز را ایجاد کند.

قابلیت ایجاد Private Cloud

یکی از قابلیت های منحصر به فرد SCVMM  قابلیت ایجاد Private Cloud است. این Cloud  که کاملا مشابه Cloud های عمومی است به کاربران اجازه می دهد بدون دیدن ساختارها و سخت افزار های زیربنا از منابع موجود در Cloud استفاده کنند.  این قابلیت همچنین به راحتی اجازه کم و زیاد کردن منابع و سخت افزارها را می دهد. SCVMM این قابلیت را بر روی هر سه Hypervisor ها پشتیبانی می کند.

نصب سیستم عامل از راه دور

System Center Virtual Machine Manager  این قابلیت را دارد که از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی، سیستم عامل مورد نظر را بر روی سرور فیزیکی نصب و پیاده سازی کند.

Live Migration

SCVMM  Admin‌ها را قادر می سازد تا یک ماشین مجازی را میان هاست های کلاسترشده جابجا کنند، به نحوی که برای کاربران متصل به ماشین مجازی اصلا اثر منفی نداشته باشد. این ویژگی، انعطاف پذیری Admin ها را در پاسخگویی به Down-Time های برنامه ریزی شده را افزایش می دهد و Availability ماشین‌های مجازی را  نیز بالا می برد.

ارتباط با Storage ها

SCVMM قابلیت این را دارد که Storage Array را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کند. سپس Admin می تواند در SCVMM آن Storage  را به قسمت های منطقی تقسیم کرده و به صورت Clustered Shared Volumes به هاست ها تخصیص دهید.

 

اطلاعات بیشتر درباره مایکروسافت سیستم سنتر Microsoft system Center

دانلود مستند آشنایی با Microsoft System Center

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper