بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

اغلب کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها و یا دیگر ایستگاه های کاری با بکارگیری از یک سیستم عامل مشخص متناسب با نیاز کاربران عرضه می شود، سیستم عامل های مانند لینوکس، ویندوز و ....  اما مصرف کنندگان خانگی و یا سازمانی می توانندد چند سیستم عامل را به طور همزمان بر روی هر کامپیوتری نصب و راه‌اندازی و مورد استفاده قرار دهند. به این قابلیت که می توان چندین سیستم عامل را به طور همزمان استفاده نمود اصلاحا مولتی‌بوت Multi Boot می گویند.

بر خلاف ااینکه دوکمپانی بزرگ تولید کننده سیستم عامل  گوگل و مایکروسافت نتوانستند بر سر موضوع ارائه‌‌ی دستگاه‌هایی با قابلیت بوت دوگانه‌ی اندروید و ویندوز به صورت هم زمان در یک کامپیوتر به تفاهم برسند، اما می توان با استفاده از محصولاتی دیگر این قابلیت را فراهم نمود.

نرم افزار واین Vine و توانایی نصب سیستم عامل اندروید در کنار ویندوز

واین، یکی از قدیمی ترین نرم افزار های  متن باز و رایگان برای اجرای ویندوز در سیستم های عامل مشابه یونیکس می باشد ، امروزه در اخرین نسخه به روز شده خود می تواند سیستم عامل ویندوز را روی موبایل های اندرویدی هم به اجرا درآورد. که این نوید می رورد تا پس از عرضه سیستم عامل کاربری گوگل بر روی کامپیوتر، ویندوز را هم در کنار آن نصب نمود.

این رابط متن باز که از سال ۱۹۹۳ تا امروز در حال توسعه و به روز رسانی نسخه های متنوعی میباشد و غابلیت چند بوت همزمان سیستم عامل ها در کنار یکدیگر را فراهم می سازد، تا حالا می توانست دامنه گسترده ای از نرم افزارهای ویندوزی را با کمی تغییرات  روی سیستم های عامل دیگر مانند لینوکس و مک او اس اجرا نمود اما حالا اندروید را هم به فهرست سیستم های عامل پشتیبانی کننده خود اضافه کرده است.

در حال حاضر فقط دستگاه هایی با CPU  دارای پردازنده ۳۲-بیتی می توانند از تمام مزایای این نرم افزار قدرتمند استفاده نمایند. همچنین واین Wine با وجود پشتیبانی از دیوایس های ARM، فقط برنامه هایی را اجرا می کند که روی ویندوز RT پورت تعریف و سازگاری شده باشند.

نرم افزار واین Vine و توانایی نصب سیستم عامل اندروید در کنار ویندوز

قابلیت نصب چند سیستم عامل به صورت همزمان بر روی یک کامپیوتر Multi Boot

معمولا یک سیستم عامل بر روی یکی از درایورهای داخلی کامپیوترها مانند درایو C نصب می‌شود. زمانی که کامپیوتر روشن می‌شود و سیستم عامل بوت می‌شود، BIOS دستگاه شروع به لود کردن و فراخوانی سیستم عاملی می‌کند که بر روی دیسک سخت یا هارد  نصب شده است.

از این پس دیگر هیچ محدودیتی در چندین سیستم‌های عامل نصب شده بر روی یک دستگاه وجود ندارد و می توان به استفاده همزمان چندین سیستم عامل مانند لینوکس، اندروید و ویندوز نمود. می‌توان یک هارد دیگر را به سیستم کامپیوتری اضافه کرده و سیستم‌های عامل متعددی را بر روی آن نصب کنید و در تنظیمات BIOS تعیین نمود که سیستم عامل نصب شده بر روی کدام یک از هارد ها ابتدا لود شود و در اختیار کاربر قرار بگیرد.. همچنین می‌توانید نسخه‌های لایو Live سیستم‌های عامل گوناگون مانند لینوکس یا ویندوز ویا اندروید را بر روی یک حافظه‌ی فلش Flash یا هارد اکسترنال یا CD ریخته و بدون نیاز به نصب آن‌ها مشغول کار با سیستم عامل مورد نظر شد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper