بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت مایکروسافت Microsoft تصمیم به استفاده از سرویس مقابله با تهدیدات پیشرفته Windows Defender ATP در سیستم عامل های قدیمی تر خود مانند ویندوز 7 را دارد تا بتواند حملات مداوم بر روی شبکه هایی که از این Windows استفاده می کنند را شناسایی نماید.

پشتیبانی از سرویس مقابله با تهدیدات پیشرفته در سیستم عامل ویندوز 7

کمپانی Microsoft قصد دارد پشتیبانی از سرویس Windows Defender ATP خود را به دستگاه هایی که سیستم عامل های قدیمی تر  از جمله ویندوز 7 را شامل می شوند گسترش دهد. این تصمیم در هفته های اخیر اعلام شد که برای این است که مایکروسافت این سرویس را برای دستگاه های ویندوز 10 محدود نماید. در یک پست وبلاگ شرکتی یکی از مدیران مایکروسافت، به تنظیمات ناهمگونی مشتریان اشاره کرد تا تغییرات را توضیح دهد.

شرکت مایکروسافت Microsoft تصمیم به استفاده از سرویس مقابله با تهدیدات پیشرفته Windows Defender ATP در سیستم عامل های قدیمی تر خود مانند ویندوز 7 را دارد تا بتواند حملات مداوم بر روی شبکه هایی که از این Windows استفاده می کنند را شناسایی نماید.

Rob Lefferts از گروه امنیتی و شرکت گروه ویندوز نوشت: "ما می دانیم که در انتقال آنها، برخی از مشتریان ممکن است ترکیبی از دستگاه های ویندوز 10 و ویندوز 7 را در محیط خود داشته باشند. ما می خواهیم به مشتریان خود برای رسیدن به بهترین امنیت ممکن در ویندوز 10، قبل از پایان حمایت از ویندوز 7، در ژانویه 2020، کمک کنیم."

آشنایی با سرویس Windows Defender ATP مایکروسافت

Windows Defender Advanced Threat Protection (ATP)، یک سرویسی است که حملات مداوم را بر روی شبکه های شرکتی می شناسد، سپس به دنبال ضد حمله یا نقض است و توصیه های امنیتی مقابله با تهدیدات پیشرفته را ارائه می دهد. نرم افزار سفارشی برای ویندوز 10 حملات را شناسایی می کند. در حالی که یک کنسول مدیریت مرکزی به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد که وضعیت دستگاه های تحت پوشش را نظارت کنند و در صورت لزوم واکنش نشان دهند.

مایکروسافت با ارایه این خدمات، با اولین فروشندگان امنیتی مانند Check Point، FireEye و Fortinet رقابت می کند. این شرکت در مارس 2016 به یک گروه دعوت شده که از مشتریان شرکت های بزرگ، حضور داشتند. سپس در اوت همان سال، ویندوز 10 نسخه 1607، یعنی "Anniversary Update"، را راه اندازی کرد.

مایکروسافت ATP را به طور جداگانه نفروخته است، ATP به عنوان یکی از گران ترین برنامه های ویندوز 10 لخ صورت مجاز عرضه می شود. موارد ارائه شده دیگر توسط ویندوز 10، مانند Enterprise E5 یا Microsoft 365 E5 می باشند. شرکت مایکروسافت سرویس مقابله با تهدیدات پیشرفته را به عنوان تمایز بین این SKU ها (واحدهای فروش سهام) و بسته های E3، عرضه می کند.
به ویندوز 7 و 8.1 هم اضافه نمود. طبق نرم افزار Net Applications ارائه دهندگان تحلیلی، ویندوز 7 و 8.1 ، 56٪ از کلیه نسخه های ویندوز را در ماه گذشته اجرا کردند.

چنانچه تمایل دارید در مورد سرویس مقابله با تهدیدات پیشرفته در سیستم عامل ویندوز 7 مایکروسافت چیزهای بیشتری بدانید می توانند برای دیدن سایر مقالات و مطالب مرتبط به کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper