بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

دموی نسخه جدید ویندوز 10 مایکروسافت Microsoft Windows 10 چندی پیش منتشر گردید و ویژگی ساخت Skip Ahead در نسخه بروزرسانی 1809 این سیستم عامل قرار داده شده است.

اضافه شدن ویژگی ساخت Skip Ahead به نسخه جدید سیستم عامل Windows 10

مایکروسافت چندی پیش اولین دموی نسخه از ویندوز 10، که بروزرسانی 1809 است، را به نمایش گذاشت، ارتقاء دوم این نسخه نیز در سال جاری می باشد. اما اولین چیزی که مایکروسافت برای ساخت ویژگی Skip Ahead برای Windows 10 نسخه 1809 اشاره دارد، انتشار نسخه به روز رسانی، همانند 1803، در اوایل ماه آوریل می باشد. شرکت مایکروسافت یادآوری می کند که ارتقاء نسخه بهار، همانند ورژن 1803 ویندوز 10، در اوایل ماه آوریل انجام خواهد شد.

دموی نسخه جدید ویندوز 10 مایکروسافت Microsoft Windows 10 چندی پیش منتشر گردید و ویژگی ساخت Skip Ahead در نسخه بروزرسانی 1809 این سیستم عامل قرار داده شده است.

انتشار دموی نسخه های 1803 و 1809 ویندوز 10 مایکروسافت

مایکروسافت چند روز قبل تر از این نسخه دموی 1803 ویندوز 10 را به نیز نمایش گذاشت به طوری که توسعه دهندگان می توانند همچنان به تحویل بتا بپردازند و همچنین در خط بعدی، یعنی نسخه 1809، شروع به کار کنند. مایکروسافت از یک سیستم برچسب گذاری yymm برای نشان دادن ارتقاء نسخه های ویندوز 10 استفاده می کند. دموی نسخه 1803، انتشار در مارس 2018 را نشان می دهد.، در حالی که نمایش نسخه 1809، نشان دهنده انتشار در ماه سپتامبر می باشد.

وقتی کد پیش نمایش به این شکل نشان داده می شود، مایکروسافت ساخت بیشتر در این موارد را، در نسخه 1809 فراهم می کند. وقتی قابلیت ارتقاء نسخه، به زمان انتشار نزدیک می شود، مایکروسافت کاربران را ترغیب به ارتقاء نسخه ویندوز 10 خود می کند. نکته ای که مایکروسافت شروع به انتشار کدهای مختلف می کند، ویژگی Skip Aheaders می باشد.

سال گذشته، ویندوز 10 نسخه 1709، به نام "به روز رسانی سازندگان پاییز" در حال تکمیل شدن بود. مایکروسافت ابتدا کد پیش نمایش را برداشته و یک ساخت مختلف را برای ویژگی Skip Aheaders در 31 آگوست توزیع کرد. ویندوز 10 نسخه 1709، چرخه انتشار خود را در 17 اکتبر یا 47 روز بعد آغاز کرد. برای برآورد تاریخ انتشار برای Windows 10 1803 Computerworld، چهل و هفت روز به فوریه اضافه کرد.

علاقمندان می توانند برای مطالعه سایر مقالات و مطالب مرتبط با بروزرسانی های سیستم عامل های ویندوز شرکت مایکروسافت به کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper