بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

در این مطلب به بروزرسانی امنیتی شرکت تولیدکننده نرم افزارهای مجازی سازی وی ام ویر VMware برای وصله کردن آسیب پذیری در NSX SD-WAN Edge که اجازه‌ کنترل سیستم آلوده را به مهاجم از راه دور می دهد می پردازیم.

آپدیت امنیتی شرکت وی ام ویر جهت مقابله با آسیب پذیری ها

شرکت فراهم کننده نرم افزارهای مجازی سازی VMware در یک بروزرسانی امنیتی، آسیب‌ پذیری در NSX SD-WAN Edge را وصله نمود. این آسیب‌ پذیری به هکر و فرد مهاجم راه‌ دور امکان  کنترل سیستم آلوده را می‌ دهد.

در این مطلب به بروزرسانی امنیتی شرکت تولیدکننده نرم افزارهای مجازی سازی وی ام ویر VMware برای وصله کردن آسیب پذیری در NSX SD-WAN Edge که اجازه‌ کنترل سیستم آلوده را به مهاجم از راه دور می دهد می پردازیم.

این آسیب‌ پذیری که با شماره‌ VMSA-2018-0011 ثبت‌ شده است، بر اثر اجرای کد بدون احراز هویت بوجود آمده است و شرکت وی ام ویر سعی دارد در بروزرسانی امنیتی جدید خود، قصد دارد آسیب پذیری موجود را وصله کند.

آشنایی با پلتفرم VMware NSX

لازم به ذکر است که VMware NSX، یک پلتفرم مجازی سازی و امنیت شبکه می باشد که به وسیله شرکت VMware و پس از خرید سهام کمپانی Nicira در سال 2012، گسترش یافته است. به مالکیت درآوردن شرکت Nicira موجب حرکت Vmware به سوی جهان SDN و NFV گردید.

وظیفه مهم  VMware NSX، ایجاد و مدیریت شبکه ‌ای مجازی می باشد. به همان ترتیب که با بکارگیری بستر مجازی‌ سازی امکان ایجاد، ذخیره، حذف و بازیابی ماشین مجازی وجود دارد، با بهره گیری از VMware NSX همه این عملیات بر روی یک شبکه‌ مجازی امکان پذیر است.

بنابراین دیتا سنتری با انعطاف ‌پذیری خیلی زیاد در ارتباطات است که در کوتاهترین زمان امکان پیاده سازی تنظیمات مختلف را فراهم آورد، مسیری را حذف نماید، مسیر جدید ایجاد کند و کارهایی از این دست را انجام دهد.. به کمک VMware NSX، سخت‌ افزار کنونی تنها چیزی است که به منظور پیاده‌ سازی یک Data Center تحت نرم‌افزار احتیاج دارید.

علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات می توانند برای مطالعه سایر مقالات و مطالب مرتبط با تکنولوژی های جدید در زمینه مجازی سازی و امنیت آن به کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper