بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

برگزاری جلسات غیرحضوری، ویدئو کنفرانس، ارتباط مستمر مابین کاربران و امکان برقرای ارتباط با کاربران خارج از سازمان از جمله مواردی است که مدیران آنها را به عنوان نیاز سازمان خود مطرح می نمایند. مایکروسافت با ارائه نرم افزارهایی مانند Microsoft Exchange و Microsoft Lync یا به عبارتی Skype For Bussiness توانسته است برطرف کننده نیازهای ارتباطی یک شبکه و Network باشد.

اسکایپ که پیش از این با نام مایکروسافت لینک توسط شرکت مایکروسافت ارائه می شد، با ارائه راهکارهای مناسب ارتباطی و توانایی برقراری ارتباط با PSTN های مخابراتی به منظور گسترش یک سازمان بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی توانسته است محبوبیت چشمگیری را بین مدیران سازمانی و متخصصین شبکه از آن خود نماید. ارائه نسخه های جدید این سرویس محبوب همواره با امکانات جدید همراه است که موجب غافلگیری کاربران آن می شود. در این بخش قصد داریم به قابلیت های جدید اسکایپ در آخرین و جدید ترین ورژن این نرم افزار یعنی Skype For Bussiness 2019 بپردازیم.

قابلیت های جدید در Skype for bussiness 2019

در Skype 2019 با امکانات جدیدی رو به رو خواهید شد که شما را شگفت زده خواهد کرد. در این مقاله به معرفی 4 قابلیت منحصر به فرد این نسخه خواهیم پرداخت:

  • Cloud Voicemail
  • Call Data Connector
  • Side-by-Side Migration
  • Migration Teams

 امکانات جدید در اسکایپ Skype For bussines 2019

 Cloud Voicmail

با وجود کارایی Unified Messaging یا به اختصار UM که از ادغام اسکایپ و اکسچینج در اختیار کاربران قرار میگرفت، خلق قابلیت Cloud Voicmail عملکرد UM را کمرنگ کرده است. Cloud Voicmail این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا پیام های صوتی خود را بدون نیاز به UM به صندوق های پستی اسکایپ، Outlook و یا حتی اکسچنج ارسال نمایند.

 

 Call Data Connector

مانیتور کردن تماس ها و کیفیت آنها از جمله مواردی است که به مدیران IT کمک می کند تا در جریان نحوه عملکرد این سرویس قرار گرفته و در صورت بروز هر گونه خطا آن را سریعا عیب یابی نمایند. این قابلیت به شما کمک می کند در یک محیط Hybrid به مانیتور تماس ها بپردازید بدون آنکه نیاز به نرم افزارهای متفاوت جهت تفکیک و بررسی وضعیت کاربران آنلاین یا On-Premises داشته باشید. با توجه به این امر صرف نظر از این که کاربر در وضعیت Online یا On Premises باشد شما می توانید به صورت آنلاین کیفیت تماس آن را مشاهده نمائید.
همچنین این قابلیت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا نقش یا Role های متفاوت به Helpdesk های خود اختصاص دهید تا هر یک در حیطه کاری خود به عیب یابی و مانیتور بپردازند.

جالب است بدانید اسکایپ با انتقال اطلاعات تماس از Call data Connector به یک سرویس cloud می تواند از امکان (CA(Call Analytics و (CQD(Call Quality Dashboard استفاده کند تا به کمک خدمات Microsoft Teams به کاربر قابلیت مانیتور نمودن کیفیت تماس و عیب یابی اتصالات و مشکلات را ارائه دهد.

  • Call Analytice سرویسی است که متمرکز بر روی کیفیت تماس ها بوده و مشکلات کیفیتی را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین تخصیص حق دسترسی به کاربران Helpdesk جهت مانیتور و بررسی تماس ها در این ابزار امکان پذیر می گردد.
  • Call Quality Dashboard یا CQD فراتر از CA عمل کرده و شبکه و مشکلات آن را در یک سازمان مورد بررسی و مانیتور قرار می دهد. اصولا مدیران IT برای بررسی و مانیتور کردن وضعیت و عیب یابی شبکه خود از این ابزار استفاده می نمایند.

Side-by-Side Migration

این  ابزار در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بدون دردسر و بدون از دست دادن اطلاعات خود بتوانند از نسخه های قدیمی تر این نرم افزار مانند Skype for bussiness 2015 و یا حتی Microsoft Lync 2013  به نسخه جدید یعنی Skype for bissiness 2019 مهاجرت کرده و از ان استفاده نمایند.

Migration to Teams

با توجه به اینکه اسکایپ مبتی بر کار گروهی طراحی شده است و ماهیت آن گسترش ارتباطات در یک سازمان است دور از ذهن نخواهد بود که در نسخه های جدید تر آن شاهد قابلیتی همچون Migration to Teams باشیم. این ابزار از ویژگی های کلیدی Skype 2019 محسوب می شود که در آن سعی شده مهاجرت به تیم ها افزایش و انجام امور فردی کاهش پیدا کند.

نرم افزار Skype For bussiness 2019 یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارائه شده به منظور افزایش ارتباطات سازمانی است که پیاده سازی و اجرای صحیح آن می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه ها و افزایش کارایی کاربران در یک سازمان گردد. مسلما حضور تیم متخصص و مجرب در حوزه فناوری اطلاعات می تواند شما را در اجرای این سرویس یاری نماید. گروه مهندسی شبکه پال نت، مجری و مشاور سرویس های حرفه ای در شبکه در کنار شماست تا با حداقل های موجود و در اختیار، بهترین ها را پیاده سازی نمائید.  

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper