بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

دپارتمان پشتیبانی فناوری اطلاعات و انفورماتیک شبکه های سازمانی گروه مهندسی کهن شبکه پارسیان بر پایه دانش و تجربه ای چندین ساله توانسته دامنه ای گسترده از نیازها و دغدغه های یک سازمان را در حوزه پشتیبانی و سرویس های نگهداری شبکه، پشتیبانی از سرویس دهنده ها، نگهداری و راه اندازی سرورهای ذخیره سازی دیتا ، پشتیبانی و نگهداری سیستم کاربران، پشتیبانی و نگهداری تجهیزات سخت افزاری شبکه، مشاوره،  تامین امنیت شبکه، تعمیر و نگهداری سرو، پشتیبان گیری داده ها و بکاپ گیری رفع نماید و شبکه با تمام تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری را جهت ارائه یک سرویس دهی منظم و بدون قطعی گارانتی کند.

دپارتمان پشتیبانی فناوری اطلاعات و انفورماتیک شبکه های سازمانی گروه مهندسی کهن شبکه پارسیان بر پایه دانش و تجربه ای چندین ساله توانسته دامنه ای گسترده از نیازها و دغدغه های یک سازمان را در حوزه پشتیبانی و سرویس های نگهداری شبکه، پشتیبانی از سرویس دهنده ها،

نصب و راه اندازی شبکه و پشتیبانی 7/24 تخصص ماست

در زمان  نیاز یک شبکه برای شروع دریافت سرویس پشتیبانی ابتدا درخواست از سمت کاربر و کلاینت به تیم پشتییبان دهنده شبکه داده می شود و نیاز خود را عنوان می کند. بلافاصله تیم پشتیبانی به صورت تلفنی درخواست را از طریق خدمات پشتیبانی شبکه  دور کاری و استفاده از پروتکل های امن بررسی و اتصال تحت وب را با سیستم کاربر برقرار میکند تا بتواند مشکل را در قدم اول به صورت تلفنی و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از وصل شدن به سیستم کاربر با تکیه بر ابزار های پشتیبانی و مانیتورینگ راه دور برطرف نماید.

در صورت عدم برطرف شدن مشکل کاربر به صورت تلفنی بلافاصله مشکل به مدیر شبکه ارجاع داده می شود و تیم پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن جهت رفع و برطرف کردن مشکل شبکه و ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در سطح کاربر و سرور به محل کارفرما اعزام می گردد.

کلیه خدمات پشتیبانی صورت گرفته  گزارش گیری می شود و در پرتال مشتریان سازمان مربوطه ثبت می گردد تا کارفرما به صورت آنلاین از تمامی سرویس های ارائه شده توسط تیم پشتیبانی اگاه باشد. درخواست پشیبانی شبکه، بررسی در خواست رفع مشکل، شروع سرویس پشتیبانی رفع مشکل شبکه، ارجاع درخواست به متخصص پشتیبان دهنده، تماس با کاربر جهت پشتیبانی شبکه تلفنی، اعزام کارشناس به صورت حضوری ارئه خدمات شبکه، ثبت درخواست پشتیبانی، ارائه گزارش دهی از انواع سرویس های واحد انفورماتیک، تهیه مستند شبکه جامع و کامل از تمامی اجزای شبکه.

ارائه خدمات سریع شبکه با تعرفه مناسب پشتیبانی و راه اندازی

شرکت مهندسی کهن شبکه پارسیان الویت خود را جهت کلیه سرویس های پشتیبانی و نگهداری و مشاوره و طراحی و راه اندازی زیرساخت شبکه، زمان کوتاه و کیفیت بالا قرار داده و شبکه سازمانی کار فرما را گارانتی و بیمه می کند. برقراری حس اعتماد و امنیت بین طرفین از حفظ محرمانگی داده های شبکه، سرعت بالای سرویس های پیاده سازی شده، راه اندازی به روز ترین سرور ها متناسب با نیاز رفتاری سازمان، امنیت شبکه، ایجاد ارتباط دوستانه و کاملا دانش بنیان توسط کارشناسان پشتیبانی شبکه از اهداف ما می باشد.

برای تمامی کسب و کارها که از سرویس های شبکه برخوردار هستند،  برون سپاری خدمات شبکه در غالب قرارداد نگهداری و پشتیبانی یک امری ضروری می باشد تا کلیه ی امور واحد انفورماتیک به یک تیم پشتیبانی محول گردد تا  با تکیه بر تخصص و دانش به صورت شبانه روزی به مانیتورینگ شبکه پرداخته و از بروز مشکلات شبکه پیشگیری نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper