بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

با توجه به پیشرفت فناوری های شبکه و سرویس های از راه دور و با وجود بیماری کرونا در این برهه از زمان سازمان ها، نهادها و ادارات برای انجام امور و حدالامکان عدم حضور فیزیکی در محل کار نیازمند خدمات پشتیبانی و سرویس دهی از راه دور هستند و این نیاز نسبت به گذشته بیش از پیش احساس می شود. انجمن بین‌المللی کار از راه دور (ITAC) کار از راه دور را این‌گونه تعریف می‌کند: به‌طور کلی کار از راه دور نوعی آرایش کاری که طی آن، افراد به شکل انعطاف‌پذیر از نظر زمان (پاره وقت یا تمام وقت) و از نظر مکان (در خانه، مراکز از راه دور، دفتر شرکت یا به ‌شکل سیار) به انجام وظیفه و پاسخ به امور محوله می‌پردازند.

مزایای دورکاری یا سرویس دهی از راه دور :

  • افزایش بهره وری سازمان‌ها با کاهش هزینه برای کارفرمایان (هزینه‌های امور اداری، تولیدی و غیره)
  • کاهش آمد و شد و جلوگیری از بیماری
  • توجه به نتیجۀ کار و نه به ساعات حضور فرد
  • نظارت کامل و گزارش گیری لحظه ای از رفتار کارمندان به صورت راه دور
  • عدم نیاز به حضور به محل کار و امکان کار در منزل
  • ارائه خدمات سازمانی به مشتریان خود و دسترسی به منابع داده ای

با توجه به پیشرفت فناوری های شبکه و سرویس های از راه دور و با وجود بیماری کرونا در این برهه از زمان سازمان ها، نهادها و ادارات برای انجام امور و حدالامکان عدم حضور فیزیکی در محل کار نیازمند خدمات پشتیبانی و سرویس دهی از راه دور هستند و این نیاز نسبت به گذشته بیش از پیش احساس می شود. انجمن بین‌المللی کار از راه دور (ITAC) کار از راه دور را این‌گونه تعریف می‌کند: «به‌طور کلی کار از راه دور نوعی آرایش کاری که طی آن، افراد به شکل انعطاف‌پذیر از نظر زمان (پاره وقت یا تمام وقت) و از نظر مکان (در خانه، مراکز از راه دور، دفتر شرکت یا به‌شکل سیار) به انجام وظیفه و پاسخ به امور محوله می‌پردازند.

شرکت‌ هایی که خدمات پشتیبانی و سرویس دهی از راه دور (دورکاری) را ارائه می دهند رو به افزایش است اما گروه کهن شبکه پارسیان با بکارگیری و استفاده از نفرات متخصص در زمینه های مختلف شبکه از جمله همین مبحث دورکاری با بکارگیری جدیدترین نرم افزارها و راهکارها به کمک کارفرما و دورکار آمده که از یک سو برای کارفرما راه کارهایی از قبیل مدیریت زمان های کاری، مدیریت پروژه ها، مدیریت سفارشات، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت فروشگاه، مدیریت دفتر کار، مدیریت کارخانه و از سوی دیگر برای دورکارانی مانند منشی دورکار، برنامه نویس دورکار، بازاریاب دورکار، حسابدار دورکار، مدیر دورکار، مدیر و کارشناسان منابع انسانی و دیگر سمت های قابل دورکاری قابلیتها و راه کارهای فراوانی را برای دورکاری اینترنتی ایجاد کرده است.

معرفی نرم افزارهای ارائه دهنده خدمات دورکاری و کنترل از راه دور:

نرم افزار های دورکاری متعددی وجود دارد که می توان در زیرساخت های شبکه و لایه های مختلفی نسبت به نیاز آنها را راه اندازی کرد.
از جمله آن نرم افزارها که تیم حرفه ای مجازی سازی کهن شبکه پارسیان، پشتیبانی و سرویس دهی می کند می توان به Citrix با محصولاتی به نام های XenApp و XenDesk اشاره نمود.

از دیگر نرم افزارها که در این زمینه سرویس دهی می کند را می توان به موارد زیر خلاصه کرد:

  • نرم افزار Moodle
  • نرم افزار 3CX Phone یا Zoiper Free جهت اتصال به مرکز تلفنی
  • نرم افزار AnyDesk جهت ریموت و کنترل کامپیوتر از راه دور
  • ابزار آنلاین Google Docs برای ویرایش و به اشتراک گذاری اسناد
  • ابزار Google Drive جهت ذخیره سازی فایل ها
  • نرم افزار Output Messenger یا ابزار فارسی nested جهت گفتگوی درون سازمانی
  • ابزار Google Calendar جهت سازماندهی امور
  • نرم افزار Google Hangouts 
  • نرم افزار Skype و یا Skype For Business برای مکالمه صوتی، تصویری یا ویدئو کنفرانس
  • ابزارهای Trello، ASana، Peygir یا Taskulu برای مدیریت پروژه
  • اسکای روم یا ایسمینار برای ایجاد وبینارهای آموزشی درون سازمانی

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper