بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت مهندسی کهن شبکه پارسیان، از مجموعه های ارائه دهنده پشتیبانی و خدمات مشاور فنی زیرساخت و مجازی سازی و پیاده سازی تمامی خدمات پشتیبانی از  شبکه و  آی تی IT در مرکز شهر تهران و سایر نقاط و سراسر کشور می باشد. 

درباره شرکت پشتیبان شبکه و IT کهن شبکه پارسیان

کهن شبکه پارسیان در  واقع طی بـیـش از یک دهـه تجربه کاری، با همکاری مدیران نام آشنا و کار بلد در حوزه شبکه و کارشناسین و متخصصین ارشد حوزه IT و انفورماتیک و با هدف ارائه بهترین و جدیدترین خدمات تخصصی و مشاوره و پیاده سازی و زیر ساختی شبکه های کامپیوتری با استفاده از علم بروز دنیا در مقوله آی تی و شبکه و زیر ساخت خیلی زود توانستـه است گامـی بلند در راستای این صنعت عظیم، در کشور مان برداشته و راهکارهای موثری در جهت پیشرفت و حرکت به سوی دولت الکترونیک انجام دهد. دفتر مرکزی این مجموعه واقع در خیابان مطهری، میرعماد و در مرکز شهر تهران می باشد. 

خدمات پشتیبانی شبکه و آی تی در مرکز شهر تهران و سایر مناطق 

مقوله پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، در واقع یعنی نگهداری شبکه، مراقبت و شناسایی عیوب و ایرادات بوجود آمده در بخش نرم افزاری و سخت افزاری  شبکه های کامپیوتری است که علاوه به رفع مشکلات شبکه، خرابی های کامپیوترها نیز شامل این خدمات خواهند شد. این حرفه در دنیای امروزی یک شغل بسیار مهم محسوب می شود چرا که با امنیت دیتا و داده های ارگان ها و یا سازمانهای چه دولتی و چه خصوصی در شبکه های کامپیوتری سرو کار دارد و اگر در کوتاهترین زمان ممکن خدمات پشتیبانی شبکه و رفع عیبها و مشکلات زیر ساختی به درستی ارئه نشود خسارت زیان باری ایجاد می نماید. 

گروه پالنت، یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، مشاوره، مجازی سازی، انواع سرویس های موجو در شبکه و راه اندازی این سرویس ها در حد حتی بررسی مشکلاتی زیر ساختی نیز قادر به رفع و نیاز ها و برطرف کردن مشکلات کاربرین و کلاینتهای مشتریان خود در مرکز شهر تهران و سایر نقاط تهران و سرتا سر کشور عزیزمان ایران این موضوع را خیلی خوب درک کرده و تلاش می نماید با ارائه به روز ترین خدمات متمایز و مشاوره های به موقع از مشکلات کامپیوتری و شبکه جلوگیری کرده و با کسب رضایت از مشتریان، خدمات خود و تعداد مشتریان را گسترش دهد. گروه کهن شبکه پارسیان یک شرکت بسیار قابل اعتماد برای مشاغل دارای ارزش فناوری اطلاعات است. ما متعهد هستیم که ارائه دهنده راه حل های خدمات پشتیبانی شبکه برای شرکت شما باشیم.


برخی از خدمات کهن شبکه پارسیان

گروه کهن شبکه پارسیان در طی بـیـش از یک دهـه با همکاری جمعی از مدیران و متخصصین انفورماتیک و با هدف ارائه جدیدترین خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری با بکارگیری دانش نوین و همچنین با دریافت مجوز های رسمی از قبیل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و شورای عالی انفورماتیک و… توانستـه است گامـی بلند در جهت توسـعه صنعـت آی تی، شبکه و امنیت در کشور مان برداشته و اقدامات موثری در جهت پیشرفت و حرکت به سوی جامعه و دولت الکترونیک انجام دهد.

در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط به پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در گروه کهن شبکه پارسیان در تمامی نقاط کشور می‌باشد.


نحوه مشاوره و ارائه تمامی خدمات نگهداری شبکه به مشتریان

خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور و مانیتورینگ شبکه و زیرساخت از طریق سیستم Ticketing

در این روش مشتریان، عیوب و مشکلات را از طریق سیستم جامع ارسال تیکت یا همان CRM، به صورت کتبی و یا با آلارم با کارشناسین ما در میان می‌گذارند و متخصصین در زمینه مربوط به مشکل پیش آمده در سریع ‌ترین زمان به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی از خواهند بود.

خدمات پشتیبانی شبکه و مانیتورینگ شبکه و زیرساخت به صورت تلفنی

 بعضی از مشکلات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان و متخصصین ما اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان و متخصصین ما برای حل برخی ازمشکلات رایج، می‌توانند شما را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور و مانیتورینگ شبکه و زیرساخت به صورت ریموت

در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور دسترسی داشته باشند که این پروسه با استفاده از نرم افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند انجام می شود و کارشناسین ما به کامپیوترهای کاربرین وصل شده و ایراد به وجود آمده را مستقیما از روی سیستم خود کاربر برطرف خواهند نمود.

خدمات پشتیبانی شبکه به صورت حضوری

در بسیاری از موارد نیاز است تا کارشناسین ما به صورت حضوری در سازمان یا نهاد شما برای ارائه خدمات بهتر و مثمر ثمرتر در محل شرکت حضور پیدا کرده و مشکلات رخ داده را به صورت حضوری بر طرف نمایند.

 
و در انتها چرا کهن شبکه پارسیان 

گروه کهن شبکه پارسیان در طی بـیـش از یک دهـه با همکاری جمعی از مدیران و متخصصین انفورماتیک و با هدف ارائه جدیدترین خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری با بکارگیری دانش نوین و همچنین با دریافت مجوز های رسمی از قبیل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و شورای عالی انفورماتیک و… توانستـه است گامـی بلند در جهت توسـعه صنعـت آی تی، شبکه و امنیت در کشور مان برداشته و اقدامات موثری در جهت پیشرفت و حرکت به سوی جامعه و دولت الکترونیک انجام دهد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper