بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

مشکل اکثر کاربران آنتی ویروس نود 32 که یکی از محبوب ترین ها در حوزه خود به شمار می رود فراموشی پسورد تنظیم شده توسط شخص کارشناس شبکه، کاربر و یا هر نیروی متخصص دیگر روی ورژن کلاینت و یا کنسول است. با اینکه آنتی ویروس نود 32 کاربران بی شماری در سر تا سر دنیا دارد، ولی اغلب با فراموشی پسورد کنسول آنتی ویروس مواجه می شوند.

 

مشکل اکثر کاربران آنتی ویروس نود 32 که یکی از محبوب ترین ها در حوزه خود به شمار می رود فراموشی پسورد تنظیم شده توسط شخص کارشناس شبکه، کاربر و یا هر شخص دیگر روی ورژن کلاینت و یا کنسول است. با اینکه آنتی ویروس نود 32 کاربران بی شماری در سر تا سر دنیا دارد، ولی اغلب با فراموشی پسورد کنسول آنتی ویروس مواجه می شوند.

 

 

پاک کردن پسورد تنظيم شده بر روي آنتي ويروس NOD32

محصولات امنیتی ESET یا همان واژه شناخته شده Nod 32 جدا از اینکه بسیاری کاربرد در اکثر زمینه های امنیتی چه در سطح سرور و چه در سطح کلاینت دارد، ولی احتمال فراموشی پسورد آن از عمده مشکلات کاربران است که دست آخر دغدغه آنها پاک کردن پسورد تنظیم شده روی آنتی ویروس نود 32 می شود. اشخاص یا سازمان ها و نهاد ها بنا به هر دلیل پسورد را از یاد برده و یا گم کرده اند، اگر این حالت بوجود آید لازم است بدانید حتی شما نمی توانید آنتی ویروس را Unistall کنید، برای پاک کردن این پسورد باید ابتدا روش معمول که حذف دستی آن است را انجام دهند و در صورت عدم نتیجه به سراغ راه حل های تخصصی تر که نمونه ای از این روش ها را در ادامه که توسط کارشناسان واحد آنتی ویروس نود 32 امتحان شده است در پیش خواهیم گرفت.

روشهای مرسوم پاک کردن نرم افزار نود 32 

از جمله روشهای مرسوم پاک کردن آنتی ویروس نود 32 می توان به سراغ نرم افزارهای Unistaller نود 32 و راه های رجیستری ویندوز که کمی پیچیده می شود رفت.

آنتی ویروس نود 32 یکی از محبوب ترین ها در حوزه خود به شمار می رود که کاربران بی شماری در سر تا سر دنیا دارد و همه روزه به این تعداد یوزر چه در سطح شبکه و چه در سطح کلاینت اضافه می شود. کاربران آن شاید حداقل یک بار عبارت فراموشی پسورد ست شده روی آنتی ویروس نود 32 را در اینترنت جستجو کرده باشند و به این مشکل برخورده باشد.

آموزش حذف آنتی ویروس نود 32 توسط ابزار ESET Uninstaller و رجیستری ویندوز

قبل از آنکه به توضیح در مورد آموزش حذف و استفاده از روشهای معرفی شده توسط دیگر مراجع که به  ابزار های ESET Unistaller و راه کار های موجود حذف آنتی ویروس از طریق رجیستری ویندوز بپردازیم، لازم است بدانیم که در این مطلب گروه پال نت سعی دارد برای حذف آنتی ویروس نود 32 روش های گفته شده در اکثر سایت ها را بازگو کرده و سپس به روش و متدی جدید که توسط کارشناسان شبکه و مجازی سازی خود تست شده است بپردازد. یکی از مرسوم ترین این روش ها همین روش نرم افزاری است که حتی در سایت خود ESET نیز مورد دسترس عموم هست و می توان به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کرد نرم افزار Eset Uninstaller می باشد که در اکثر اوقات قادر به پاک کردن نود 32 ی که پسورد آن فراموش شده نیست.

 

روش سریع حذف پسورد نود 32  به صورت دور کاری و حضوری توسط گروه پال نت

بیشتر کاربرانی که پسورد نود 32 خود را فراموش کرده اند، می توانند با روش سریع حذف که توسط کارشناسان گروه پال نت تست شده است، این روش حذف پسورد را که یکی از بهترین و سریعترین راه حل های ممکن است امتحان کنند و با خیال راحت مشکل خود را که کارشناسان ما به صورت حضوری و دور کاری نیز انجام خواهد پذیرفت به ما بسپارند.

 

آنتی ویروس نود32 یکی از محبوبترین ها در حوزه خود به شمار می رود که کاربران بی شماری در سر تا سر دنیا دارد و همه روزه به این تعداد یوزر چه در سطح شبکه و چه در سطح کلاینتی اضافه می شود. محصولات امنیتی ESET یا همان واژه شناخته شده Nod32 جدا از اینکه بسیاری کاربرد در اکثر زمینه های امنیتی چه در سطح سرور و چه در سطح کلاینت دارد شاید یک موضوع واحد در همه جا باعث این شده باشد که کاربران شاید حداقل یک بار عبارت "ریکاوری پسورد فراموش شده نود" را در اینترنت جستجو کرده باشند و با خیل عظیمی از Document ها و آموزش های مختلف مواجه شده اند که کم و بیش شاید موثر و شاید هم اکثرا به دلایل مختلفی این راهکارها به کار نیامده باشد.

کارشناسان و متخصصان شبکه گروه پال نت آماده راهنمایی و مشاوره در زمینه حذف پسورد نود 32 ودیگر مشکلات شبکه شما می باشند.

 

 

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper