بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت intel یک CPU، که جدیدترین پردازنده اینتل با 50 هسته نیز نام گرفته چندی پیش در یک کنفرانس معتبر به نمایش در آمده و تمام نگاه ها را به خود خیره کرده است. این CPU قدرت محاسباتی بسیار بالایی را داراست. لازم به ذکر است این پردازنده کوچک پر قدرت خود به تنهایی قادر به استفاده به عنوان پردازنده اصلی در کامپیوتر نیست اما می توان از این قطعه 50 هسته ای به عنوان پردازنده کمکی برای انجام امور محاسباتی استفاده نمود.

شرکت intel یک CPU، که جدیدترین پردازنده اینتل با 50 هسته نیز نام گرفته چندی پیش در یک کنفرانس معتبر به نمایش در آمده و تمام نگاه ها را به خود خیره کرده است. این CPU قدرت محاسباتی بسیار بالایی را داراست. لازم به ذکر است این پردازنده کوچک پر قدرت خود به تنهایی قادر به استفاده به عنوان پردازنده اصلی در کامپیوتر نیست اما می توان از این قطعه 50 هسته ای به عنوان پردازنده کمکی برای انجام امور محاسباتی استفاده نمود.

حال نکته اینجاست که پس از معرفی این سی پی یو از سوی اینتل، دیگر شرکت های رقیب چه واکنشی نسبت به این پردازنده 50 هسته ای نشان خواهند داد. این CPU همانطور که گفته شد به تنهایی قادر نخواهد بود که به عنوان واحد اصلی کامپیوتر کار کند ولی به وجود این که شرکت اینتل از این پردازنده 50 هسته ای خود رونمایی کرده باید به این موضوع پی برد که نسل جدید CPU ها از این تکنولوژی تبعیت خواهند کرد.

نگاهی به نسل جدید پردازنده های اینتل

نسل جدید پردازنده‌ های شرکت اینتل از یک متد و معماری منحصر به فرد و خاصی در ریز تراشه های خود استفاده می کند. اینتل ثابت کرده که با گذشت زمان و ورود به نسل های بعدی پردازنده ها تا به امروز می تواند به طور قطع بازدهی و توان و قدرت سی پی یو های خود را در هر دوره و نسل ارتقا ببخشد. پردازنده ‌های نسل جدید این شرکت صرفا برای دسکتاپ طراحی شده اند و از نظر توان محاسباتی و پردازش گامی بسیار بزرگ را در صنعت CPU ها برداشته اند. با وجود اینکه در بازار رقابتی دنیای کامپیوترها و آی تی  از هر نظر جایی برای سوزن انداختن نیست و شرکت های قدرتمند دیگری مثل AMD در این بازار هستند ولی باز هم با معرفی این نسل از پردازنده های اینتل اکثرا به سراغ همین ابر پردازنده 50 هسته ای intel می روند.

پردازنده های سری Core i شرکت اینتل

پردازنده ‌های نسل دهم که سری Core i نیز از زیر مجموعه های همین نسل شرکت اینتل هستند، دارای قدرت پردازش فوق العاده و کیفیتی باور نکردنی هستند و این نسل از پردازنده ‌های اینتل در حال حاضر در بازار موجود هست و علاقه مندان می توانند این سری سی پی یو ها را تهیه کنند. CPU های نسل دهم شرکت intel توانسته بسیاری از رقبای خود را پشت سر بگذارد و از آنها پیشی بگیرد. یکی از این پردازنده ها Core i9 نام دارد دارایی ده هسته می باشد.

پردازنده ‌های نسل دهم که سری Core i نیز از زیر مجموعه های همین نسل شرکت اینتل هستند، دارای قدرت پردازش فوق العاده و کیفیتی باور نکردنی هستند و این نسل از پردازنده ‌های اینتل در حال حاضر در بازار موجود هست و علاقه مندان می توانند این سری سی پی یو ها را تهیه کنند. CPU های نسل دهم شرکت intel توانسته بسیاری از رقبای خود را پشت سر بگذارد و از آنها پیشی بگیرد. یکی از این پردازنده ها Core i9 نام دارد دارایی ده هسته می باشد.

 

بررسی پردازنده قدرتمند Core i9 اینتل

پردازنده‌ های Core i9 شرکت اینتل، هسته یا همان Core ‌های زیادی دارند و یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود به شمار می آیند اما قیمت بالای این پردازنده ها بسیاری از افراد علاقه مند به خرید این نوع سی پی یو را با چالش رو به رو می کند. حال جدا از بحث قیمت، بیشتر به سراغ بررسی کلی این پردازنده قدرتمند شرکت اینتل خواهیم رفت. سی پی یو Core i9 دارای 18 Core می باشد به همین جهت این پردازنده قدرتمند مناسب برای کسانی است که در عین حال از چند برنامه و Task بسیار سنگین و پیچیده که نیاز به توان محاسباتی خیلی بالایی را دارند. همین طور که از مطالب پیداست مسلما این CPU برای کسانی که کارهای خاصی را انجام نمی دهند و از کامپیوتر خود برای اجرای برنامه های سبک استفاده می کنند نیازی به یک سی پی یو قدرتمند که شامل 18 هسته می شود را نخواهد داشت.

 پردازنده‌ های Core i9 شرکت اینتل، هسته یا همان Core ‌های زیادی دارند و یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود به شمار می آیند اما قیمت بالای این پردازنده ها بسیاری از افراد علاقه مند به خرید این نوع سی پی یو را با چالش رو به رو می کند. حال جدا از بحث قیمت، بیشتر به سراغ بررسی کلی این پردازنده قدرتمند شرکت اینتل خواهیم رفت. سی پی یو Core i9 دارای 18 Core می باشد به همین جهت این پردازنده قدرتمند مناسب برای کسانی است که در عین حال از چند برنامه و Task بسیار سنگین و پیچیده که نیاز به توان محاسباتی خیلی بالایی را دارند. همین طور که از مطالب پیداست مسلما این CPU برای کسانی که کارهای خاصی را انجام نمی دهند و از کامپیوتر خود برای اجرای برنامه های سبک استفاده می کنند نیازی به یک سی پی یو قدرتمند که شامل 18 هسته می شود را نخواهد داشت.

 

مشخصات فنی سی پی یو Core i9

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper