بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

جلوگیری از نفوذ و سرقت اطلاعات توسط هکرها

افزایش اخیر در حملات سایبری و سرقت هویت کاربران، باعث شده تا اینترنت به فضای تاریکی تبدیل شود. Spyware، Malware و ransomware از عمده روش هایی هستند که هکر ها برای نفوذ و سرقت اطلاعات از آنها استفاده میکنند و در حال حاضر بیشترین محوریت آنتی ویروس ها بر مبنای الگریتم های ضد نفوذی برای همین 3 روش می باشد که در این بین Kaspesky و Eset از پیشتازان این صنعت میباشند. البته داشتن یک انتی ویروس خوب لازمه امنیت اصلی میباشد ولی کافی نیست که در ادامه راه کارهایی را به عنوان مکملی در کنار انتی ویروسها معرفی میکنیم:

Spyware: نرم افزارهای جاسوسی که تمامی اطلاعات شما در بستر اینترنت و کامپیوتر شخصی را مورد  جاسوسی قرار میدهد.

Malware: یک دسته بندی گسترده ای از نرم افزار از جمله ویروس ها، کرم ها، اسب های تروجان، و غیره که خسارت های جبران ناپذیری به کامپیوتر شما میزند.

Phishing: تلاش برای دریافت اطلاعات شخصی نام کاربری، کلمه عبور، شماره کارت اعتباری ومعمولا به دلایل نابکار.معمولا ارتباطات الکترونیکی به عنوان مثال، ایمیل طراحی شده است.

Ransamware: یک نسخه از نرم افزارهای جاسوسی که در واقع تهدید خواهد کرد تا اطلاعات شما را روز نگاری میکند تا برای دریافت مجدد انها پول پرداخت کنید.

Phishing تلاش برای دریافت اطلاعات شخصی | نام کاربری کلمه عبور شماره کارت اعتباری ومعمولا به دلایل نابکار | معمولا ارتباطات الکترونیکی |  Ransamware یک نسخه از نرم افزارهای جاسوسی که در واقع تهدید خواهد کرد تا اطلاعات شما را روز نگاری میکند

راه حل اول: فعال کردن دو فاکتور تأیید هویت

کلمه عبور مناسب و امتحان شده و مورد آزمایش از بهترین و اساسی ترین روش ها برای انتقال و فعالیت هرگونه عملیاتی در بستر اینترنت میباشد اما انجام پروسه امنیتی دیگری در قالب یک الگوریتم پشت پرده برای همکاری با عملکرد بهتر پسورد ها  نیاز است که نام این الگوریتم 2FA  میباشد. در واقع،2FAبه افزودن یک لایه از حفاظت بعد از رمز عبور خود با ترکیب یک عامل(رمز عبور خود )با عامل دوم(کد متن پیام / تایید فرستاده شده به شماره تلفن همراه ) درگاهی مناسب برای تامین امنیت بیشتر میباشد.

راه حل دوم: بررسی تاریخ های ورود

در زمان استفاده از سیستم شخصی خود زمان های Login شدن به سیستم را بررسی کنید زیرا حملات Phishing و Spyware  ها به صورت Online در حال رفت و آمد به سیستم میباند. که در حال حاضر تا حد زیادی این امر توسط انتی ویروسها بررسی و پیشگیری و مقابله میشود.

راه حل سوم:  لیستی از دستگاه های مجاز را بررسی کنید.

یک روش معمول برای بسیاری از خدمات آنلاین، مبتنی بر برنامه است که برای ایجاد یک توکن Token امنیتی منحصر به فرد پس از احراز هویت اولیه، لیست دستگاه های مجازمیباشد که معمولا آسان برای دسترسی است. پس از طریق برنامه های انلاین به راحتی میتوات توان مقاومتی دستگاه کاربران را برای نفوذ تخمین زد. پس از حداقل برنامه ای انلاین و با امنیت روز نکاری زیاد استفاده کنید.

راه حل چهارم: نرم افزار های Anti-Malware را نصب کنید.

در حال حاضر آنتی ویروس ها به تنهایی نمیتوانند در مقابل تمامی حملات از جمله Malware و trojan مقابله کنند که این امر مستلزم نصب نرم افزاری در کنار انتی ویروس میباشد یا مانند ESET و kaspersky که در داخل خود از این ویژگی برخوردار هستند استفاده کنید.

راه حل پنجم: در Security Update دستگاه خود تاخیر نیندازید.

با توجه به پیشرفت های لحظه ای در روش های نفوذ و پروتکل های مخرب نیاز است که از روش های مختلف برای به روز رسانی امنیت  داخلی و خارجی دستگاه  و نرم افزار های امنیتی خود مانند انتی ویروس ها استفاده کنید.

راه حل ششم: پسورد ها را هیچ وقت و به هیچ دلیلی در اختیار دیگران قرار ندهید.

موثر ترین روش برای کنترل امنیت تنها داشتن یک پسورد استاندار میباشد که انرا در اختیار هیچ کس قرار ندهید.البته در حال حاضرآنتی ویروس ها به درستی از تمامی پسورد ها حفاظت میکنند و با یک سرویس جدا عملیات Encypting را انجام میدهند.

راه حل هفتم: کلیک بر روی لینک های مشکوک ایمیلی، ممنوع

ترفند مشترک از هکرها است که برای دریافت اطلاعات، قربانیان خود را به کلیک بر روی یک لینک URLکه آنها را به یک وب سایت مخرب سوق میدهد به ارمغان می آورد. این سایت ممکن است یا تلاش برای تزریق یک راه نفوذ وحمله به مرورگر برای کنترل دستگاه  شما ، یاآن را ممکن است برای سوق به یک وب سایت مشروع به عنوان بخشی از یک تلاش فیشینگ استادانه .

راه حل هشتم: انجام پشتیبان گیری آنلاین

نسل جدیدی از تهدیدات امنیتی به نام ransomwareکه کار می کند با threating در به رمز در آوردن فایل کاربر یا کاربران حتی قفل کردن کامپیوتری که در دسترس نباشد.پس از انجام  Back up انلاین نیاز برای باز کردن داده ها و یا کامپیوتر است که همیشه اطلاعات شما در دسترس خودتان باشد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper