بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

استفاده از سرور Lync در پشتیبانی و HelpDesk سازمان

 آیا امکان پشتیبانی راه دور و Help Desk در سازمان و شرکت از طریق سیستم Lync امکان پذیر است؟

آیا Lync می تواند راهکار مناسبی برای جایگزینی TeamViewer و Ammy جهت پشتیبانی کلاینت های راه دور سازمان باشد؟

بله. سامانه ارتباط یکپارچه Microsoft Lync ابزاری بسیار قدرتمند و سریع و امن برای ارائه خدمات هلپ دسک درون سازمانی می باشد.

 

سرعت عمل در ارسال درخواست پشتیبانی و نهایت سادگی اتصال به کلاینت درخواست دهنده را به صورت تصویری در زیر آورده ایم.

1 : ابتدا کاربر سیستمی که درخواست پشتیبانی راه دور دارد مجوز دسترسی به دسک تاپ خود را برای کارشناس پشتیبانی دهنده ارسال می کند.

همانطوری که در تصویر زیر می بینید یک آلارمی بر روی سیستم کارشناس پشتیبانی دهنده نشان داده می شود و این کارشناس با Accept کردن این درخواست به دسک تاپ کاربر راه دور متصل خواهد شد.

هر دو شخص می توانند به صورت همزمان Desktop را مشاهده کنند و کاربر هر وقت بخواهد می تواند این اتصال را قطع نماید و این شیوه می تواند به نوعی آموزش از راه دور تدریجی پرسنل سازمان نیز معرفی گردد.

 پشتیبانی Lync | دانلود TeamViewer نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور | نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور

 

تصویر بعد از اتصال کارشناس پشتیبانی به سیستم کاربر راه دور

نرم افزار Team Viewer | نرم افزار lync و پشتیبانی راه دور | نرم افزار کنترل از راه دور | خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه

همانطوری که مشاهده می کنید امکان گفتگوی متنی و صوتی نیز در این ارتباط مهیا هست.

 

دمو آموزش و پشتیبانی از راه دور در Lync و Skype For Business Server

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper