بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

SLA به چه صورت باید تنظیم شود؟

ﺿﻮاﺑﻂ و ﭼﺎرﭼﻮب ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي ﺳﻄﺢ ﺧﺪﻣﺎت |  شرایط بهره برداری از خدمات دسترسی به اینترنت شبکه | نقش sla در ارائه دهنده خدمات شبکه

توافقنامه سطح خدمات (SLA) یک قرارداد بین ارائه دهنده خدمات در بستر شبکه و کاربر نهایی می باشد که مشخص کننده سطح خدمات مورد انتظار از ارائه دهنده خدمات است.

معیارهایی که سطح خدمات (Service Level) در نظر گرفته اند:

شرح خدمات از قبیل تعمیر و نگهداری زمینه های اتصال به شبکه، سرویس های تحت دامین، پروتکل پویای میزبانی سرورها و ... که لازم است به صورت دقیق مشخص شود.

قابلیت اعتماد و اعتبار ( درصد بالای آپ تایم که به بالاترین زمان در دست بودن خدمات اشاره دارد).

در دست بودن پشتیبان ها برای پاسخگویی به درخواست ها و برنامه ریزی دقیق برای اجرای پروژه.

در نظر گرفتن روش هایی برای پیش گیری از مشکلات مانند به روز رسانی های برنامه و بررسی دوره ای تنظیمات

 ...

هر چند ممکن است در بستر شبکه های مختلف برخی از معیارها به طور دقیق قابل ارائه نباشد زیرا تمام شرایط یکسان نیستند و امکان دارد اتفاقات غیر قابل پیش بینی پیش بیاید.

درباره خدمات با کیفیت پشتیبانی و نگهداری شبکه گروه پال نت

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper