نتایج حاصل از بررسی جدید شرکت Good Technology فعال در حوزه خدمات موبایلی کسبوکارها نشان داد، کاربران سازمانی گوشیهای هوشمند آیفون ۶ اپل را ۶ برابر بیشتر از مدل بزرگتر آن یعنی ۶ Plus دوست دارند.
به گزارش وبسايت Techworld، در ماه سپتامبر از سال جاری میلادی مدلهای مختلف از گوشیهای هوشمند معرفی شدند و اپل دو گوشی هوشمند جدید خود را با نامهای آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ Plus با نمایشگر ۵.۵ اینچی معرفی کرد که مدل دوم بزرگترین گوشی هوشمندی بود که اپل در تاریخ فعالیتهای خود تولید کرد.
اگرچه این دو گوشی هوشمند در همان ماه وارد بازار نشدند، اما به گفته شرکت Mobility Index آیفون ۶ توانست ۱۷ درصد از تمام خریدهای الکترونیکی ماه سپتامبر را به خود اختصاص دهد.
از تمام کاربران سازمانی که در این دوره زمانی اقدام به خرید گوشی هوشمند جدید اپل کردند ۸۵ درصد سراغ آیفون ۶ رفتند و فقط ۱۵ درصد مدل ۶ Plus را برای خود برگزیدند.
"نیک اسپنسر"(Nick Spencer) مدیر مرکز تحقیقاتی ABI Research در این خصوص توضیح داد: «باید به این مسئله توجه داشت که تفاوت میان ۴ اینچ و ۵.۵ اینچ برای هواداران گوشیهای آیفون بسیار فاحش است. این مسئله برای نمایشگرهای گوشی یک گام بزرگ محسوب میشود».
از دیگر دلایلی که باعث شد مدل کوچکتر گوشی هوشمند اپل بین کاربران سازمانی محبوبیت بیشتر داشته باشد، قیمت ارزانتر و عدم نیاز برای تغییر اندازه ابزارهای داخلی iOS متناسب با نمایشگر بزرگتر بوده است.
از تمام گوشیهای هوشمندی که در ماه سپتامبر از سال جاری میلادی فروخته شد ۶۹ درصد مربوط به شرکت اپل میشد، ۲۹ درصد مبتنی بر سیستمعامل اندروید فروخته شد و یک درصد بازار هم در اختیار ویندوز فون قرار گرفت.
آیفون ۶، انتخاب کاربران سازمانی
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.