بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

معرفی نرم افزار سیستم سنتر و عملکرد آن

با توجه به توسعه بیش از پیش کاربرد شبکه های کامپیوتری و نیاز کسب و کار سازمان ها به سرویس هایی که به وسیله واحد های فناوری اطلاعات ارائه می شود، موجب شده که مدیران IT به یک مدیریت استراتژیک به منظور بهره گیری از فناوری های گوناگون احتیاج داشته باشند. در زمان حاضر برای دست یابی به این مهم، دارا بودن زیرساخت مناسبی که انعطاف پذیری داشته باشد و به افزایش تطبیق پذیری زیرساخت آی تی منتج گردد از نکات لازم واحدهای IT سازمان ها، شرکت ها و موسسات خواهد بود.

شرکت Microsoft به منظور تولید پویایی در بسترهای آی تی، به عرضه محصولات دسته سیستم سنتر است این کمپانی در راستای مدیریت مراکز داده با در نظر گرفتن مباحث Private Cloud و Public Cloud ورژن System Center 2016 را ارائه کرد که این گروه از محصولات شرکت مایکروسافت علاوه بر عرضه سرویس هایی به منظور مدیریت متمرکز سرویس ها و سیستم ها، توانایی گرد آوری و ثبت دانش مخصوص زیر ساخت، سیاست ها و تجربه ها، منافعی با اهمیت جهت سازمان ها، شرکت ها  و موسسات را بوجود می آورد که می توان به منافعی مانند ارائه سرویس به موقع و مناسب به مشتریان، رضایت مندی مشتری نهائی، پایین آوردن هزینه های جاری سازمان و اطمینان از بازگشت هزینه های انجام شده اشاره کرد.

Microsoft System Center Online Demo | سیستم سنتر چیست | System Center چیست | Microsoft System Center | آشنایی با سیستم سنتر | آشنایی با System Center | معرفی سیستم سنتر | معرفی System Center | مایکروسافت سیستم سنتر | system Center System Center

نمونه نمایشی آنلاین انواع نرم افزار های Microsoft system Center

1. Microsoft System Center Configuration Manager که به Microsoft SCCM مصطلح بوده و مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری و توزیع بسته های امنیتی به روی کلاینت ها (Patch Deployment) است. دموی اینترنتی Configuration Manager سیستم سنتر مایکروسافت در آینده نزدیک در دسترس علاقمندان گذاشته خواهد شد تا به وسیله وب و اینترنت بتوانید امکانات و فضای مدیریت آن را ببینید.

2. Microsoft System Center Operations Manager یا به‌ اختصار SCOM یک نرم افزار خیلی قوی جهت بررسی یا مانیتورینگ و گزارش گیری از کارکرد سرویس های و برنامه های عملیاتی مبتنی بر سیستم عامل Microsoft می باشد.

جهت متصل گشتن به سرور نمونه نمایشی اینترنتی Microsoft SCOM می توانید بر روی لینک پایین کلیک کرده و پس از آن با نام کاربری palnetlab و پسورد 123456 داخل کنسول مدیریت و گزارش گیری SCOM گردید. توجه داشته باشید که این کاربر از نوع Read Only User بوده و تنها امکان دیدن تمامی امکانات را دارد.

http://scom.palnetlab.ir:5002

3. Microsoft System Center Service Manager که به اصطلاح SCSM نامیده می شود. در سرویس منیجر با استفاده از یک کنسول تحت وب کاربران می توانند خواسته های خود را مستقیماً به واحد پشتیبانی ارسال کنند. دموی آنلاین Service Manager سیستم سنتر مایکروسافت به زودی در دسترس علاقمندان قرار داده خواهد شد تا به وسیله وب و اینترنت امکانات و محیط مدیریت آن را رویت کنند.

4. Microsoft System Center Virtual Machine Manager که اختصاراً SCVMM گفته می شود مدیریت پیشرفته‌ مجازی‌سازی و توسعه، مدیریت و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و مراکز داده‌ی مجازی و نیز فیزیکی با استفاده بهینه از منابع می باشد. نمونه نمایشی اینترنتی System Center Virtual Machine Manager مایکروسافت در آینده نزدیک به دوستداران این امکان را می دهد تا به کمک وب و اینترنت امکانات و محیط مدیریت آن را ببینند.

5. Microsoft System Center Data Protection Manager یا به اصطلاح SCDPM نمونه کاملی از یک نرم افزار پشتیبان گیری از سیستم ها (Backup) و ری استور اطلاعات در مواقعی که اتفاقی رخ می دهد ( Disaster Recovery) جهت محصولات مایکروسافت می باشد. این محصول مشابه نرم افزارهایی همچون Acronis و Symantec Backup Exec می باشد. دموی برخط System Center Data Protection Manager مایکروسافت در آینده ای نزدیک در اختیار دوستداران قرار داده می شود تا از طریق وب و اینترنت امکانات و محیط مدیریت آن را مشاهده کنند.

6. Microsoft System Center Endpoint Protection این ابزار که بر اساس Microsoft System Center Configuration Manager 2016 طراحی گردیده، این امکان را می دهد تا سازمانها مدیریت امنیت کلاینت ها را به گونه قابل توجهی بالا برده و در آن واحد این مدیریت را آسان تر می نماید. نمونه نمایشی آنلاین Endpoint Protection سیستم سنتر مایکروسافت به زودی به علاقمندان داده خواهد شد تا به وسیله وب و اینترنت امکانات و محیط مدیریت آن را ببینند.

 

منبع:

متخصصین شبکه های Microsoft

برای اطلاع از خبرهای فناوری اطلاعات و مطالب آموزشی مایکروسافت سیستم سنتر و دوره های آموزشگاهی Microsoft و کلاس های آموزش System Center به کانال تلگرام گروه ما بپیوندید.

لینک جوین در کانال تلگرام

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper