بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

خبرهای بسیار مهم و هیجان انگیز از ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام با عنوان Telegram Digital Currency در دنیای فناوری اطلاعات آینده تکنولوژی را به شکل غیرقابل عجیبی غیر قابل پیش بینی کرده است. بیت کویین BitCoin  پیش تر خرید و فروش کالا، خدمات و سرویس را با استفاده از پول کامپیوتری میسر کرده بود اما ورود غول های آی تی دنیا به این حوزه تحولات بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

درباره خبرارز دیجیتال Digital Currency مبتنی بر تلگرام!

تیترهای مهم در مورد این خبر که این روزها در رسانه های داخلی و خارجی منتشر می شود و ما در کانال تخصصی مدیران شبکه و امنیت اطلاع رسانی کردیم به شرح زیر است:

ما در آستانه یک تحول بنیادین قرار داریم!
تلگرام که غیرقابل فیلتر خواهد شد، حالا با واحد پولی دیجیتال Gram وارد اقتصاد مردم دنیا هم خواهد شد! بدون وابستگی به هر بانک و حکومتی!
«بیت‌کوین می‌تواند نشانه‌ای قطعی باشد مبنی بر این‌که فرد یا گروهی توانسته است به کامپیوتر کوانتومی واقعی دست یابد.»
پلتفرم جدید تلگرام (TON) باعث از بین رفتن سلطه حکومت‌ها بر دارایی‌های ملت‌ها و غیرقابل فیلتر شدن تلگرام می شود.

پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران، پاول دورف در توییت کوتاهی نوشت که در سه ماهه اول سال 2018،  تلگرام مبتنی بر BlockChain خواهد شد و بنابراین غیرقابل فیلتر خواهد شد. حالا خبرهای جدیدی از ارائه ارز دیجیتال تلگرام پخش شده که سایتهای معتبر بین المللی به شکل کم سابقه ای به اخبار آن پرداخته اند.

خلاصه خبرهای مهم فناوری اطلاعات درباره ارز دیجیتال Digital Currency مبتنی بر تلگرام:
پلت فرم اختصاصی تلگرام که مبتنی بر BlockChain است با نام TON یا Telegram Open Network ارائه خواهد شد. (با علامت تجاری)
تلگرام دیگر یک پیام رسان ساده نخواهد بود. در درون برنامه تلگرام امکان تبادل وارد ارز دیجیتال بصورت لحظه ای وجود خواهد داشت. (بدون وابستگی به هیچ بانک مرکزی در دنیا)
سکه های اولیه تلگرام ICO یا Initial Coin Offering نام دارد که به نوعی پرده برداری از نسل سوم ارزهای دیجیتال خواهد بود!

خبرهای بسیار مهم و هیجان انگیز از ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام با عنوان Telegram Digital Currency در دنیای فناوری اطلاعات آینده تکنولوژی را به شکل غیرقابل عجیبی غیر قابل پیش بینی کرده است. بیت کویین BitCoin  پیش تر خرید و فروش کالا، خدمات و سرویس را با استفاده از پول کامپیوتری


با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در درون پیام رسان بصورت بسیار ساده قابل تبادل است پیش بینی می شود استقبال بسیار زیادی از آن صورت بگیرد.
تلگرام در مرحله اول معادل 500 الی 600 میلیون دلار ICO را پیش فروش خواهد کرد که تخمین زده می شود ارزش واقعی آن چیزی بین 3 تا 5 میلیارد دلار باشد. با این حال این تخمین ها می تواند تا ماه مارس (زمان پیش فروش ICO) باز هم افزایش داشته باشد!)
پیش فروش به این صورت انجام خواهد شد که ابتدا به خریداران عمده (همراه با تخفیف) ICO فروخته خواهد شد. زیرا ورود خریداران عمده باعث جلب اعتماد برای افرادی خواهد شد که در مبالغ کمتر تمایل به خرید دارند.
در اولین مرحله از ارائه پیش فروش ICO، خریداران عمده باید حداقل معادل 20 میلیون دلار ICO خرید کنند.
کیف پول دیجیتال کاربران در نرم افزار تلگرام نگهداری خواهد شد.
واحد پولی ارز رمزنگاری شده تلگرام با نام Gram شناخته خواهد شد که درون تلگرام بین کاربران قابلیت تبادل را خواهد داشت.

تلگرام با حرکت خود به سمت BlockChain با یک تیر دو نشان می زند: اول اینکه دولتهایی مثل ایران دیگر قادر نخواهند بود با تصمیمات خود تلگرام را فیلتر کنند. دوم اینکه واحد پولی Gram به سرعت در میان کاربران رواج خواهد یافت. مثلا شما با خرید از فروشگاه محله خود بجای پرداخت اسکناس یا کشیدن کارت بانکی، می توانید از داخل Telegram معادل Gram را به حساب فروشنده در لحظه واریز کنید! (تنها با اسکن کردن یک QR Code) این نوع تبادل پول هم اکنون در کشور چین با نرم افزار WeChat انجام می شود با این تفاوت که WeChat به شبکه بانکی چین متصل است اما Gram یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است و به هیچ مرکزی وابسته نیست! پیش بینی می شود این ارز به سرعت بین کاربران تلگرام رواج خواهد یافت!

افراد Developer با استفاده از قابلیتهای فعلی تلگرام مانند Botها می توانند با ساخت روبات فروشنده اقدام به ایجاد فروشگاه و تبادل پول دیجیتال کنند. این ابزار برای Developerهای Botهای تلگرام بسیار تاثیرگذار خواهد بود! 4 درصد از Gramهای قابل ارائه (معادل 200 میلیون Gram) برای تیم Developer تلگرام رزرو شده است. سایتهای معتبر دنیا به شکل ویژه ای در حال پیگیری اخبار ارز دیجیتال تلگرام هستند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper