بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

اهمیتی ندارد که اندازه سازمان شما از لحاظ تعدا کاربران و شعب در یک مکان و یا به صورت پراکنده  چقدر می باشد. چه  یک سازمان کوچک محسوب می شوید و یا یک سازمان بین المللی با چندین هزار کارمند و شعب و ...، قطعا در زیرساخت شبکه شما از برای پیاده سازی سرویس های بسیار کاربردی و حساس تحت شبکه از راهکار های شبکه های تخصصی ارائه شده توسط سرویس های نرم افزاری مایروسافت استفاده شده است.

مشاوره، اجرا و پشتیبانی راهکارهای شبکه های مایکروسافتی

سیستم عامل سرویس دهنده ویندوز سرور 2016 مایکروسافت

محبوب ترین و تخصصی ترین سیستم عامل دنیا یعنی مایکروسافت ویندوز سرور2016 یکی از اصلی ترین و رکن حیاتی برای راه اندازی و پیاده سازی یک شبکه حرفه ای در هر نو سازمانی می باشد که قطعا در زمان طراحی شبکه و اجرای شبکه از ویندوز سرور 2016 مایکروسافت استفاده می شود و در تمام سازمان های دنیا وجود دارد و نیاز به پشتیبانی و نگهداری خدمات شبکه سیستم عامل ویندوز سرور 2016 می باشد.

استفاده از مایکروسافت ویندوز سرور در زیرساخت شبکه سازمان از لحاظ طراحی و کارامدی و امنیت و سرعت و صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت یک پارچه و نگهداری شبکه بسیار مهم است و این که بسیاری از سرویس های مهم و حساس شبکه که امروزه تمام مصرف کنندگان و وابستگان به تکنولوزی و خدمات انفورماتیک شبکه به آن نیاز دارند هم چون ایمیل سرور، نرم افزار های مانیتورینگ شبکه و دیگر سرویس های حساس بر روی بستر ویندوز سرور پیاده سازی می شوند. آخرین نسخه ارائه شده ویندوز سرور توسط شرکت مایکروسافت، مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۱۶ است که تغییرات زیادی کرده و به طور کلی برای زیرساخت های جدید یعنی زیرساخت های مبتنی بر رایانش ابری و کلود Cloud طراحی و ارائه شده است.

از جمله این تغییرات اساسی و قابل توجه که امروزه ابزار کار بسیاری از متخصصین و مدیران شبکه و یا شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می باشد می توان به اضافه شدن Nano Server و همچنین مجازی سازی شبکه با استفاده از Hyper-V اشاره کرد. ویندوز سرور مایکروسافت می تواند به عنوان یک مرکز به روز رسانی عمل کند یا به عنوان یک نقطه برای گسترش ویندوز های کاربران و از همه مهم‌تر به عنوان یک مرکز مدیریت کاربران اکتیو دایرکتوری مانند قلب تپنده در شبکه مستقر گردد و به مدیریت، نگهداری و توسعه و برطرف نمودن خطاهای شبکه بپردازد.

پیاده سازی و طراحی سرویس اکتیو دایرکتوری در شبکه های مبتنی بر ویندوز سرور 2016

سرویس اکتیو دایرکتوری (Active Directory) را می توان اصلی ترین و حیاتی ترین عنصر طراحی شبکه در یک سازمان دانست. بدون پیاده سازی اکتیو دایرکتوری در سازمان و بدون وجود سرویس ها و وبژگی های سرویس اکتیو دایرکتوری Active Directory windows Server 2016 بسیاری از سرویس های سازمانی را نمی توان پیاده سازی کرد چرا که تمامی نرم افزار های تحت شبکه و سرویس های قابل اجرا در شبکه به سرویس اکتیو دایرکتوری ویندوز سرور مایکروسافت وابسته می باشند. به همین دلیل پیاده سازی اکتیو دایرکتوری یکی از اقدامات کلیدی و جز اولین گام های طراحی یک شبکه استاندارد در خدمات شبکه می باشد.

اکتیو دایرکتوری محلی است که بسیاری از اطلاعات اجزا شبکه در آن ذخیره می شوند و به راحتی کارشناس پشتیبان دهنده شبکه می تواند به صورت متمرکز و نگهداری و پشتیبانی شبکه و کاربران بپردازد. کاربران با استفاده از اکتیو دایرکتوری ساخته و مدیرت می شوند و می توانند از منابع داده ای شبکه استفاده کنند. بسیاری از سرویس های مایکروسافت همچون میل سرور اکسچنج و سیستم ارتباط یکپارچه Microsoft Skype for Business به طور کامل به اکتیو دایرکتوری وابسته هستند و بدون اکتیو دایرکتوری امکان پیاده سازی ندارند. با توجه به اهمیت اکتیو دایرکتوری در سازمان گروه مهندسی شبکه پال نت با استفاده از استاندارد های اصلی مایکروسافت و متد های طراحی شبکه روز دنیا  و نیاز سنجی سازمان ها بر اساس اهدافشان اقدام به پیاده سازی زیرساخت اکتیو دایرکتوری در شبکه سازمان کرده تا سازمان ها بتوانند دیگر سرویس های اصلی شبکه که به اکتیو دایرکتوری نیازدارند را بدون هیچ مشکلی در کنار این زیرساخت اصولی و استاندارد پیاده سازی کنند و مدیران شبکه و مصرف کنندگان شبکه که کاربران می باشند با کمترین مشکلات به پیش برد اهداف کلان سازمان خود در استفاده از منابع تحت شبکه بپردازند. علاوه بر این در صورتی که سازمان ها از سرویس های وابسته به اکتیو دارکتوری تمایلی به استفاده ننداشته باشند، پیاده سازی و راه اندازی سرویس اکتیو دایرکتوری به دلیل ویژگی های زیاد آن و قدرت کنترل در مدیریت شبکه چون مدیریت و امنیت یکپارچه برای سازمان ها امری حیاتی و از ارکان اصلی طراحی شبکه می باشد.

پیاده سازی سامانه ایمیل سازمانی سرویس نرم افزاری اکسچنج سرور 2016

در شبکه های کامپیوتری و سرویس های نرم افزاری فناوری اطلاعات امروزه بسیاری از سیستم های  سنتی جای خود را به سرویس های جدیدتر داده اند. یکی از مهمترین سرویس هایی که پس از ورود شبکه های کامپیوتری عصر نوین و تکنولوژی های پیشرفته  به سازمان ایجاد شد، سرویس ایمیل اختصاصی می باشد. با ورود سرویس ایمیل به سازمان ها روش سنتی مکاتبات  و نامه نگاری های اداری به طور کلی کنار گذاشته شد مانند فکس و ...  و سازمان ها با سرعت و امنیت بیشتری اقدام به ارسال و دریافت نامه ها و مکاتبات اداری خود نمودند. ایمیل سرورها که سیستم های ایمیل را طرای و راه اندازی می کنند، بر اساس نیاز و درخواست شرکت ها و ارگان ها ی کوچک و بزرگ  طراحی شدند. شرکت های ارائه کننده خدمات شبکه و پشتیبان کننده سرویس های  سخت افزاری و نرم افزاری  اقدام به مشاوره و راه اندازی و پشتیبانی  ایمیل سرور های خصوصی برای سازمان ها کردند. گروه مهندسی شبکه پال نت نیز در این راستا به عنوان یک شرکت متخصص و مجری در زمینه ایمیل سرور اکسچنج مایکروسافت سازمان ها را در طراحی و پیاده سازی و پشتیبانی ایمیل سرور سازمانی خود همراهی کرده تا با استفاده از این سیستم به راحتی اقدام به ارسال و دریافت مکاتبات نمایند. به عنوان یک مجموعه تخصصی ارائه کننده خدمات شبکه، گروه مهندسی شبکه پال نت به پیاده سازی ایمیل سرور مایکروسافت اکسچنج می پردازد و راهکار های بسیار متمایز و نوینی را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندا می گزارد.

پیاده سازی سامانه ارتباطات یک پارچه مایکروسافت Skype For Business 2016

ارتباطات تعامل دو طرفه با کیفیت و امن  مهم ترین حوزه در هر سازمانی بین مدیران و کاربران میباشد. کیفیت این ارتباط هرچه بیشتر باشد  و امنیت و پهنای باند خوب وجود داشته باشد مشتریان، کاربران داخلی و مدیران مصرف کننده به کنفرانس های دو یا چند نفره با اطمینان خاطر از محصولات سازمانی استفاده می کنند. حالا اگر این ارتباط باکیفیت از سرعت  و امنیت و قابلیت های انتقال داده و ...  خوب و منحصر به فردی  برخوردار باشد، تمام مکالمات قابل ضبط باشد و تمام ویژگی‌هایی که از یک مکالمه خوب نیاز است را در خود داشته باشد و بتوان تمام رفتار کاربران را مانیتور و گزارش گیری نمود می توان شبکه را به یک سامانه ارتباط یک پارچه خوب تجهیز نمود.

شرکت مایکروسافت با ارائه راه‌کار ارتباطات یک پارچه  Microsoft Lync که در سال ۲۰۱۵ آن را به Microsoft Skype for Business تغییر نام داد، قدرت مند ترین مکانیزم ارتباطات سازمانی را طراحی و در عرصه رقابتی به عنوان قطب اصلی مدیریت و راه اندازی و پشتیبانی ارتباطات یک پارچه مایکروسافت لینک تمام نیازهای سازمان را از یک راه‌کار جامع ارتباط یکپارچه برطرف کرد و گروه مهندسی شبکه پال نت  با دارا بودن متخصصین مجرب در طراحی و تجربه ای چندین ساله در حوزه نصب و راه اندازی و پشتیبانی و عیب یابی ، ایجاد و پیاده‌سازی سیستم‌های ارتباط یکپارچه مایکروسافت لینک توانسته  سازمان‌ها و شرکت‌ها را در زمینه پیاده‌سازی و مهاجرت به سیستم VoIP  و ارتباط آن با لینک سرور 2015 مایکروسافت همراهی کند و با استفاده از راه‌کار Microsoft Skype for Business زیرساختی کاملاً پایدار و همیشه در دسترس را ایجاد میکند.

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper