بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

بررسی وضعیت Blockchain و پلتفرم های مبتنی بر این تکنولوژی و هزینه های فناوری بلاک چین در حوزه های مختلفی مانند فناوری اطلاعات و کسب و کار در سال 2018 که به 2.1 برابر میرسد.

استفاده از پلتفرم حمل و نقل الکترونیکی مبتنی بر Blockchain

در سال 2017، حباب Blockchain صنعت فناوری را با پتانسیل ایجاد اختلال در انواع مختلفی از صنعت متمرکز کرد. در سال 2018 که سال تکنولوژی لندن معرفی شده است Maersk و IBM در اوایل ماه جاری اعلام کردند که برای ایجاد یک شرکت جدید متمرکز بر ساخت یک پلتفرم حمل و نقل الکترونیکی مبتنی بر Blockchain در تلاش هستند. طبق گفته Maersk، این پلتفرم به طور موثری جایگزین یک سیستم بایگانی شده است که در حال حاضر بر تکنولوژی میراث تکیه می کند و برای بررسی حمل و نقل در سراسر جهان قابل استفاده می باشد. Lucas Mearian، یکی از خبرنگاران ارشد Computerworld، گفته است که انتظار میرود طی سه تا شش ماه در اختیار آنها قرار گیرد.

بررسی وضعیت Blockchain و پلتفرم های مبتنی بر این تکنولوژی و هزینه های فناوری بلاک چین در حوزه های مختلفی مانند فناوری اطلاعات و کسب و کار در سال 2018 که به 2.1 برابر میرسد.

کاربرد فناوری بلاک چین در شبکه ذخیره سازی ابری

Mearian و Ken Mingis به آنچه که Maersk و IBM انجام می دهند، می پردازند، و سپس Mearian بر روی موضوعات جزیی تر و دقیق تر مانند ایجاد یک شبکه ذخیره سازی ابری یکپارچه (P2P) مبتنی بر بلاک چین، تلاش می کند. این تلاش، شامل شرکت هایی مانند FileZilla و آتلانتا استور لابز وارز می باشد. یک شبکه ذخیره سازی امن و بدون تمرکز ایجاد خواهد کرد که ظرفیت ذخیره سازی استفاده نشده را پرداخت خواهد کرد.

Meariann گفت، این مسائل باعث شد تا Storj تعدادی از کاربران را تا زمانی که زیرساخت آن دوباره طراحی می شود، ممنوع کند. Storj امیدوار است که این کار را در حدود شش ماه انجام دهد.

هزینه های تکنولوژی Blockchain در سال جاری به 2.1 برابر می رسد

انتظار می رود که هزینه های شرکت ها و سایر اشخاص در شبکه های Blockchain در سال جاری به 2.1 میلیارد دلار برسد، یعنی بیش از دو برابر آنچه که در سال 2017 در تکنولوژی لجستیک الکترونیکی توزیع شده بود. ایالات متحده، جهان را به سوی سرمایه گذاری های تحت Blockchainهدایت می کند که 40 درصد هزینه ها را شامل می شود، به دنبال آن اروپای غربی، چین، منطقه آسیا و اقیانوسیه نیز به این سمت میل می کنند.  بر اساس یک گزارش جدید از IDC، ژاپن جز این کشورها نمی باشد.

انتظار می رود که تا سال 2021، هزینه های Blockchain به 9.2 میلیارد دلار برسد. سال 2018 یک سال حیاتی برای شرکت ها است، زیرا آنها به سمت پروژه های مدرن مفهومی به برنامه های کامل بلاک چینی حرکت می کنند. پیش بینی می شود که در سال جاری، خدمات مالی در ایالات متحده 754 میلیون دلار و سایر صنایع مانند توزیع و بازار خدمات، 510 میلیون دلار و تولید و بخش منابع 410 میلیون دلار هزینه داشته باشند. هزینه خدمات فناوری اطلاعات و خدمات کسب و کار حدود 75٪ از کل هزینه های Blockchain در سال می باشد.

با توجه به ظهور IDC ، Blockchain خود را به تعدادی از موارد استفاده رایج در بازار خدمات مالی منتقل می کند از جمله تطابق قانونی، پرداخت های مرزی و سکونت، نگهداری و ردیابی دارایی ها و تجارت مالی و پس از تجارت، معامله حل و فصل آنها. پرداخت های مالی و سکونت های بین المللی بزرگترین هزینه ها را در سال 2018 یعنی 242 میلیون دلار، داراست و پس از آن تولید پرونده ها، 202 میلیون دلار و پرداخت مالیات تجاری و پس از تجارت، 199 میلیون دلار، هزینه برمی دارند. با توجه به این گزارش، این موارد، سه مورد از هزینه های کلی در سال 2021 نیز باقی خواهد ماند.

کانال تلگرام شرکت مهندسی کهن شبکه PalnetGroup@
گروه رفع مشکلات کامپیوتری در تلگرام شرکت مهندسی شبکه پال نت https://t.me/joinchat/BzxmwENGMYCWerFQvoZXAQ

لیست کامل کانال های حوزه IT و شبکه و فناوری اطلاعات

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper