بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شبکه بندی کامپیوتر فعالیتی است که به شما امکان به اشتراک گذاری فایل و ارتباط با دیگر افراد سازمان را راحت ‌تر می‌کند و می‌تواند از خدمات خیلی کوچک مانند به اشتراک گذاری چاپگر تا انجام خدمات در سازمان‌های بزرگ را شامل شود. برای دستیابی به این هدف باید تمامی اصول و تکنیک‌های شبکه بندی را به درستی اجرا کنید و برای بدون نقض اجرا کردن آن نیاز به یک مشاوره شبکه کامپیوتری به خصوص در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ است.

هدف مشاور بهبود شرایط فعلی شبکه شرکت است. او با بررسی و تحلیل شبکه و مراحل نصب آن، ایرادات موجود را گرفته و با ارائه راهکاری‌هایی به مسئول شبکه شرکت یا مدیر، درصدد رفع آن برمی‌آید. برای اینکه مشاور بتواند به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دهد، باید به سیستم تا حد ممکن دسترسی داشته باشد؛ به خصوص اگر بحث امنیت باشد، دسترسی به سیستم‌های امنیتی و فایروال از همه چیز مهم‌تر است. مشاور برای تمامی این کارها البته هزینه ای را هم دریافت می‌کند.

شبکه بندی کامپیوتر فعالیتی است که به شما امکان به اشتراک گذاری فایل و ارتباط با دیگر افراد سازمان را راحت‌تر می‌کند و می‌تواند از خدمات خیلی کوچک مانند به اشتراک گذاری چاپگر تا انجام خدمات در سازمان‌های بزرگ را شامل شود. برای دستیابی به این هدف باید تمامی اصول و تکنیک‌های شبکه بندی را به درستی اجرا کنید و برای بدون نقض اجرا کردن آن نیاز به یک مشاوره شبکه کامپیوتری به خصوص در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ است.

 

به عنوان مشاور شبکه های کامپیوتری چه ‌کارهایی را باید انجام دهید؟

مشاور شبکه‌های کامپیوتری بیشتر از اینکه مشاور باشد و فقط به ارائه چند راهکار بسنده کند، باید دلسوز باشد. او فقط مشاور نیست، بلکه باید با بررسی فنی سیستم شبکه شما و تحلیل داده‌های به دست آمده از آن‌ها، مشکلات فنی را مطرح می‌کند؛ اما رفع کننده آن‌ها نیست و این وظیفه خود مدیر شرکت است که البته اگر بخواهد می‌تواند با بستن یک قرارداد، رفع آن‌ها را هم به مشاور بدهد.

مشاور اولین چیزی که در نظر می‌گیرد، اندازه شرکت است. او بسته به اندازه شرکت، بهترین راهکار شبکه بندی را تعیین کرده و آن را به صورت یک سند به مدیر شرکت ارائه می‌دهد. همچنین به بررسی تکنولوژی‌های موجود در شبکه بندی شرکت می‌پردازد. اینکه آیا از سیستم‌های به روز استفاده شده است یا خیر و همچنین چه مقدار ایراد در هر کدام وجود دارد، باید بررسی شود. آموزش هم یکی دیگر از اقداماتی است که مشاور انجام می‌دهد، او با برگزاری دوره‌های آموزشی خاص در خصوص افزایش امنیت و بالا بردن سطح دانش کارمندان، می‌تواند به شبکه بندی سیستم به صورت غیر مستقیم کمک بسیاری کند.

مهارت های یک مشاور شبکه های کامپیوتری

اولین توانایی که یک مشاور شبکه باید دارا باشد. توانایی برقراری ارتباط است، او باید بتواند در جلسه با مدیر و اعضا به خوبی ارتباط برقرار کرده تا آن‌ها را به انجام تغییرات تشویق کند.دومین توانایی، داشتن تخصص در انواع حوزه‌های شبکه‌های کامپیوتری است. او باید تمامی مدارک مربوط به شبکه را داشته باشد و حداقل 4 سال در این حوزه مشغول به فعالیت باشد و با انواع مشکلات دست و پنجه نرم کرده باشد تا بتواند مشاوره بهتری به مدیران شرکت‌ها بدهد. همچنین آشنا بودن با سخت افزارها و نرم افزارهای مربوط به شبکه بندی، دیگر مهارتی است که مشاوره باید داشته باشد.

یکی از خدمات اصلی شرکت پالنت، در حوزه مشاوره شبکه‌های کامپیوتری و ICT است، این شرکت با بهره گیری از بهترین و مجرب‌ترین متخصص‌ها در این حوزه که همه دارای تحصیلات مربوطه هستند، به شما در ارائه بهترین سیستم شبکه بندی و بالا بردن کیفیت کاری کمک می‌کند و تا آخر مسیر نیز همراه شما خواهد بود.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper