بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

تیم پشتیبانی کهن شبکه پارسیان، بر پایه علم، تجربیات و دانش کارشناسان خود خدماتی همچون پشتیبانی صفر تا صد شبکه، بکاپ گیری از سرور ها و سرویس های موجود روی آنها، پشتیبانی از ایستگاه های کاری، نگهداری از تجهیزات شبکه، خدمات مشاوره آی تی، مدیریت در زیر ساخت شبکه و امنیت آن، بخش تعمیرات و نگهداری از سرورها، پشتیبان گیری از دیتا ها را ارائه می دهد.

 راه کارهای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه

در بخش پشتیبانی شبکه، در ابتدای کار درخواست پشتیبانی مشکل بوجود آمده از سمت کاربران در هر قسمتی از سازمان ها و شرکت ها به تیم پشتیبانی خدمات شبکه ارسال می گردد، سپس این درخواستها توسط گروه پشتیبانی شبکه مورد بررسی قرار می گیرد. کارشناسان ما در این قسمت راه کارهای مفید را برای حل مشکل کاربر مربوطه به شکل تلفنی و یا با ریموت از راه دور انجام می پذیرد، اگر مشکل پیش آمده حل نشد این درخواست به مدیریت پشتیبانی شبکه ارجاء داده می شود. حال مدیر پشتیبانی در مرحله آخر با توجه به نوع مشکل پیش آمده و با بررسی جوانب و نوع آن متخصص و کارشناس فنی را به شرکت یا سازمان مربوطه ارجاع می دهد و مشکل مربوطه را رفع می نمایند. این موارد از صفر تا صد مشکلات و خدمات ارائه شده در سیستم تیکتینگ چه از سمت یوزر و چه از سمت مدیر پشتیبانی و کارشناسان اعزام شده مرحله به مرحله ثبت می شود. عکس ذیل کاملا مراحل ارائه خدمات صفر تا صد پشتیبانی شبکه را بازگو می کند.

 

در بخش پشتیبانی شبکه، در ابتدای کار درخواست پشتیبانی مشکل بوجود آمده از سمت کاربران در هر قسمتی از سازمان ها و شرکت ها به تیم پشتیبانی خدمات شبکه ارسال می گردد، سپس این درخواستها توسط گروه پشتیبانی شبکه مورد بررسی قرار می گیرد. کارشناسان ما در این قسمت راه کارهای مفید را برای حل مشکل کاربر مربوطه به شکل تلفنی و یا با ریموت از راه دور انجام می پذیرد، اگر مشکل پیش آمده حل نشد این درخواست به مدیریت پشتیبانی شبکه ارجاء داده می شود. حال مدیر پشتیبانی در مرحله آخر با توجه به نوع مشکل پیش آمده و با بررسی جوانب و نوع آن متخصص و کارشناس فنی را به شرکت یا سازمان مربوطه ارجاع می دهد و مشکل مربوطه را رفع می نمایند. این موارد از صفر تا صد مشکلات و خدمات ارائه شده در سیستم تیکتینگ چه از سمت یوزر و چه از سمت مدیر پشتیبانی و کارشناسان اعزام شده مرحله به مرحله ثبت می شود. عکس ذیل کاملا مراحل ارائه خدمات صفر تا صد پشتیبانی شبکه را بازگو می کند:پشتیبانی شبکه خود به بخش های مختلفی تقسیم می شود اما در دو بخش اصلی ارائه می شوند که این دو قسمت عبارتند از:
 
پشتيباني نرم افزاری شبکه
    نگهداری سرورهای اداری
    آپدیت سیستم عامل یوزر ها
    سرویس ها و نرم افزارهای مانیتورینگ
    به روز رسانی تمامی ویندوزهای سرور
    نگهداری و به روز رسانی آنتی ویروس ها
    به روز رسانی نرم افزارهای موجود در شبکه
    مراقبت و پشتیبانی از سرویس های روی شبکه
    پشتیبانی از دیواره های آتش و سیستم های امنیتی

     پشتيباني سخت افزاری شبکه
    نگهداری از رک ها
    مراقبت از کابل کشی
    نگهداری از نود های شبکه
    نگهداری سخت افزاری از Server ها
    نگهداری سخت افزاری از Router ها
    پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اداری
    پشتیبانی از فایروال های سخت افزاری و بررسی مکرر آنها

   انواع روش های پشتیبانی
    پشتیبانی به شکل ریموت از راه دور و یا به صورت تماس تلفنی
    ارائه خدمات به صورت ماهیانه یا چند بار در ماه
    امکان وجود نیروی حضوری در مجموعه
    پشتیبانی به صورت روتین و هر روز
    پشتیبانی به شکل هفتگی

 قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه
نگهداری و خدمات پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری به طرق مختلفی ارائه می گردد، قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه طبق شکل کار و در خواست مشتریان منعقد می گردد. نوع قرارداد در گرو بزرگی و کوچکی مجموعه ها، نحوه پیاده سازی، نسبت به تعداد کارشناسان ما و تایم های حضور در آن مجموعه مشخص می شود. احتمالا سازمان ها به نیرو هایی که همیشه در مجموعه حضور داشته باشند نیاز پیدا می کند. برای شرکت های کوچکتر ولی بازهم نسبت به نیاز به صورت هفتگی و یا حتی در هر ماه کارشناس اعزام می شود که باز هم بسته به نیاز مشتریان و درخواست های مشتریان قابل مذاکره خواهد بود، در این نوع قرارداد ها وجود تنوع در خدمات و آپشن های قابل تغییر باعث می شود با توجه به اندازه این سرویس دهی، مشتریان هزینه پرداخت نمایند.

نگهداری و خدمات پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری به طرق مختلفی ارائه می گردد، قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه طبق شکل کار و در خواست مشتریان منعقد می گردد. نوع قرارداد در گرو بزرگی و کوچکی مجموعه ها، نحوه پیاده سازی، نسبت به تعداد کارشناسان ما و تایم های حضور در آن مجموعه مشخص می شود. احتمالا سازمان ها به نیرو هایی که همیشه در مجموعه حضور داشته باشند نیاز پیدا می کند. برای شرکت های کوچکتر ولی بازهم نسبت به نیاز به صورت هفتگی و یا حتی در هر ماه کارشناس اعزام می شود که باز هم بسته به نیاز مشتریان و درخواست های مشتریان قابل مذاکره خواهد بود، در این نوع قرارداد ها وجود تنوع در خدمات و آپشن های قابل تغییر باعث می شود با توجه به اندازه این سرویس دهی، مشتریان هزینه پرداخت نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper