پشتیبانی و تعمیر و نگهداری Arbor
Arbor طیف گسترده ای از پشتیبانی فنی از طریق مشاوره و نگهداری Web می باشد. سرویس Arbor به سرویس گیرندگان خود اجازه حمایت و برای پشتیبانی از سرویس های Web می دهد که دارای کارشناسان متخصص در زمینه پشتیبانی و حفظ اطلاعات می باشد.
سرویس Arbor، راه حل های بسیار زیادی در زمینه مدیریت حفظ و نگهداری اطلاعات ارائه می کند. کاربران می توانند هدف کسب و کار خود را به صورت هسته ای مرکزی مدیریت کنند. استفاده کنندگان قرار دادهای پشتیبانی و تعمیر و نگهداریArbor، دارای خدماتی از جمله: ATAC، دسترسی به 24x7x365، با تجربه کارشناسان پشتیبان فنی با دانش پیشرفته از راه حل های Arbor، برای عیب یابی و مدیریت نگهداری از اطلاعات، ATAC منابع پشتیبانی آنلاین و نرم افزار های کاربردی و راهنمای کاربردی برای کاربران است. در شبکه های Arbor، پشتیبانی از مشتری یک اولویت بالا و بخش مهمی از راه حل های پشتیبانی می باشد. هدف از این پورتال پشتیبانی از مشتری به منظور ارتقاء سرویس خدمات فنی در زمینه Web است.