بررسی مشکلات احتمالی VMware vSphere
اگر زمان پاسخگویی در کلاینت های VMware vSphere آهسته باشد، در حالی که به سرور VMware vCenter متصل می شوند، لازم است میزبان ESX را برای مشکلات منابعی چک نمایید. ممکن است بر روی هاست ESX که چندین Agent بر روی آن نصب شده باشد از حافظه سرویس کنسول استفاده نمایند. پشتیبان گیری و نظارت بر شرکت های Agent نمونه ی رایج آن می باشد. امکان دارد منابع مورد نیاز ماشین مجازی از توانایی فیزیکی میزبان فراتر رفته باشد. همیشه محدودیتی برای تعداد مهمانان که می توانند با هم در صلح و آرامش کار کنند وجود دارد.
چند مورد که پس از انجام آن ها توصیه می شود رم خود را افزایش دهید:
- زمانی که Agents مدیریتی بر روی کنسول خدمات نصب شده باشند.
- هنگامی که یک Agent پشتیبان گیری بر روی کنسول نصب باشد.
- اگر از فایل Swap سنگین بر روی کنسول استفاده می کنید. (حجم بالاتر از 800 مگابایت سنگین تلقی می شود.)