بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

سوالی که معمولا مدیران کسب و کارها از کارشناسان آی تی و مهندسان شبکه ما می پرسند اینست که چگونه هزینه نگهداری سرویسهای IT و پشتیبانی سیستم های کامپیوتری را کاهش دهیم؟ امروزه قیمت بالای خرید PC و پولی که صرف نگهداری رایانه های کاربران در شرکتها می شود و همچنین ارائه خدمات مطلوب ساپورت به کارمندان سازمان از جمله ذغدغه های هر مدیرعاملی در واحد انفورماتیک مجموعه تحت مدیریتی اش می باشد.

چگونه هزینه IT و پشتیبانی سیستمهای کامپیوتری سرویسهای شبکه شرکت خود را کاهش دهیم؟

تعرفه های پشتیبانی شبکه و کامپیوتر برای خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه pm در قراردهای شبکه و سرویسها با توجه به تعداد سیستمهای رایانه ای و تعداد سرورها و نرم افزارهای کاربردی و مالی و حسابداری هر شرکت و سازمانی محاسبه می شود و یک المان مهمی که قیمت هزینه خدمات پشتیبانی شبکه را در شرکت بالا می برد، زیاد بودن تعداد همین پی سی ها یا سیستمهای کلاینتی کاربران شبکه است. معمولا با گسترش فیزیکی و تعداد نیروی انسانی سازمانها، بر طبق روال معمول و قدیمی برای هر شخص کارمند یک عدد PC یا همان کامپیوتر شخصی درنظر گرفته می شود. تعداد رایانه های شخصی کم کم و بعد از گذشت چند سال در سازمان افزایش پیدا خواهد کرد و بر مبنای این تعداد و در موازاتش، هزینه پشتیبانی از این تجهیزات سخت افزاری و برنامه های کاربردی نصب شده روی تک تک این پی سی ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد و در این مرحله چه شرکت بخواهد برای ارائه سرویس خدمات پشتیبانی شبکه خود، افرادی را برای واحد آی تی سازمان خود استخدام کند و یا کلیه خدمات IT شرکت خود را برونسپاری یا OutSource کند، سطح هزینه خدمات پشتیبانی شبکه همچنان بالا خواهد بود و کاهش نخواهد یافت.

سوالی که معمولا مدیران کسب و کارها از کارشناسان آی تی و مهندسان شبکه ما می پرسند اینست که چگونه هزینه نگهداری سرویسهای IT و پشتیبانی سیستم های کامپیوتری را کاهش دهیم؟

راهکار کاهش هزینه خدمات آی تی شرکت چیست؟

یک اشتباه رایج در بین مدیران IT سازمانها خرید PC های سنتی برای کارمندانی است که صرفا کار اداری ساده انجام می دهند. با این کار نه تنها هزینه سنگینی برای خرید این دستگاهها انجام می شود بلکه هزینه نگهداری و پشتیبانی بالائی را باید بابت آن بپردازند. بسته به نوع کاری که پرسنل و کارمندان شما انجام می دهند راهکارهای متعددی می توان برای آنها در نظر گرفت. یکی از این راهکارها استفاده از Mini PC ها، Zero Client و تین کلاینت ThinClient ها می باشد. در این مطلب از سایت شرکت مهندسی شبکه پال نت می توانید مدلهای مختلف دستگاه Mini PC و انواع تین کلاینت و زیروکلاینت را از شرکتهای معروف مثل اچ پی HP و Zotac و غیره را مشاهده بفرمایید. مینی پی سی ها یا Mini Computer ها هر آنچه که کارمندان شما در شبکه شرکت نیاز دارند را پاسخگو می باشند و در عین حال از قیمت کمتری برای خرید سیستم و زمان و کار کمتری برای پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری خود برخوردارند.

نیازمندیهای جایگزینی کامپیوترهای سنتی قدیمی PC با زیرو و تین کلاینتها

برای تعویض رایانه های قدمی پی سی با Thin Client و ZeroClient ها یا MiniPC شما نیازمند بهره گیری از راهکارهای مجازی سازی یا Virtualization نیز هستید. شاید استقرار این خدمات و سرویسهای جدید زیرساخت شبکه در خصوص نیازمندیهای جایگزینی کامپیوترهای سنتی قدیمی PC با زیرو و تین کلاینتها، در نگاه اول به نظر مدیران کسب و کارها کمی سخت و دشوار به چشم آید ولی باید به این نکته دقت داشت که با توجه به رشد سریع انواع فناوریها و تکنولوژی ها و ساده تر شدن این راهکارهای تخصصی و فراگیری آن در بسترهای جدید فناوری اطلاعات سازمانها، شاید تنها راه حل باقیمانده از کاهش هزینه های خدمات پشتیبانی و سرویسهای واحد انفورماتیک هر سازمانی، مهاجرت به سمت این نوآوریهای نرم افزاری و سخت افزاری است.


بهترین کانال آموزش شبکه را با پیوستن به بزرگترین سوپر گروه  تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام تجربه کنید. این سوپرگروه، انجمن بزرگ متخصصین IT کشور می باشد و شما را با راهکارهای جدید فناوری اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیای آی تی آشنا می کند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper